Casper75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ios 4.3 Update Icm Iphone 3Gs

Hebben veel meer mensen diverse problemen met hun Iphone 3GS na het installeren van iOS 4.3? Ik heb ongeveer elke dag een nieuw probleem: - apps crashen (alleen de apps van Apple zelf werken goed, Facebook ed niet) - Geen 3G verbinding - Reset ongevraagd. enige oplossing aansluiten op Itunes. - Vastloper Kortom: hebben meer mensen deze problemen? En heeft Vodafone / Apple een oplossing? Andere providers schijnen niet of nauwelijks problemen te hebben.
32 Reacties 32
Peertje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vandaag bericht weer van vodafone: Geachte mevrouw Van Druten,Naar alle waarschijnlijkheid zal er een compensatie geregeld worden voor u, maar ik kan op dit moment niet aangeven welke compensatie er zal komen.Met vriendelijke groet,Paul. Dus weer lekker vaag..........

Dan hoop ik wel dat er ook snel een oplossing gaat volgen! Dat ze ons daar ook maar eens over informeren of daar al schot in zit! Wij zitten hier met twee iphones die niet meer werken!
Pointbreak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat het niet werkt en dat we moeten wachten op een oplossing van apple is duidelijk.
Ik vraag me echter wel af hoe lang dit gaat duren. Daarover kan niemand me duidelijkheid verschaffen.
De klantenservice van vodafone weet het niet, maar raadpleegt de website van apple (wat ik zelf ook wel kan)
Apple geeft totaal niet thuis.

Ik ben vandaag ook nog even naar de vodafone winkel in Eindhoven geweest, en die willen me niet eens helpen omdat ik mijn toestel niet daar gekocht heb.
daarnaast kreeg ik die kerel niet eens aan zijn verstand gepeuterd dat het toestel niet kapot was, maar dat de combinatie vodafone/iPhone na de update niet werkt.

Als ik weet hoe lang dit ongeveer gaat duren kan ik namelijk actie ondernemen. bij enkele dagen tot 2 weken gebruik ik gewoon mijn vervangend toestel (oude nokia)
maar als dit meerdere weken tot maanden gaat duren koop ik een android of een blackberry ofzo. Ik kan voor mijn werk gewoon niet lang zonder smartphone.

en als dit heel lang duurt, wil ik toch eens gaan kijken naar de mogelijkheden om per direct over te stappen naar een andere provider...
jaapvanderveen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een zakelijk Vodafone abonnement en heb dit probleem enige tijd geleden bij Vodafone Zakelijk gemeld. Ben afgelopen dagen al een aantal keer gebeld om me op de hoogte te houden van de voortgang.

Zo ook vanmiddag. Er blijkt druk contact te zijn tussen Apple en Vodafone over dit probleem.

Maar, het lijkt er nu op dat een oplossing nabij is. Dus voor diegenen die, net als ik, smachten naar een oplossing . . . . het komt er aan!
Peertje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb een zakelijk Vodafone abonnement en heb dit probleem enige tijd geleden bij Vodafone Zakelijk gemeld. Ben afgelopen dagen al een aantal keer gebeld om me op de hoogte te houden van de voortgang.

Zo ook vanmiddag. Er blijkt druk contact te zijn tussen Apple en Vodafone over dit probleem.

Maar, het lijkt er nu op dat een oplossing nabij is. Dus voor diegenen die, net als ik, smachten naar een oplossing . . . . het komt er aan!

Peertje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil jij ons dan informeren? Vodafone doet dit helemaal niet aan particulieren gebruikers.
poelsfn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 2 simkaarten, 1 x vodafone zakelijk die werkt niet maar de prepaid Vodafone kaart van mijn zoon werkt zonder problemen. Zojuist nog de telefoon in Vliegtuigmodus opgestart met de vf zakelijk sim. de Iphone sloeg gelijk vast. Hoe lang gaat dit gepruts nog duren?
poelsfn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb 2 simkaarten, 1 x vodafone zakelijk die werkt niet maar de prepaid Vodafone kaart van mijn zoon werkt zonder problemen. Zojuist nog de telefoon in Vliegtuigmodus opgestart met de vf zakelijk sim. de Iphone sloeg gelijk vast.  Hoe lang gaat dit gepruts nog duren?

het probleem is opgelost!Ik heb een nieuwe sim kaart gehaald bij VF, schijnbaar zijn alle simkaarten waarvan het 3e gedeelte (na 8931440300) beginnen met een 7 de probleem veroorzaker. Als je zegt dat je bent doorgestuurd door de helpdesk dan kost het niets...
mvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het probleem is opgelost!Ik heb een nieuwe sim kaart gehaald bij VF, schijnbaar zijn alle simkaarten waarvan het 3e gedeelte (na 8931440300) beginnen met een 7 de probleem veroorzaker. Als je zegt dat je bent doorgestuurd door de helpdesk dan kost het niets...

Beste Allemaal,Zoals FrankP al aangeeft is het probleem inderdaad opgelost!! Het lag dus niet bij Apple! Ook ik heb gister een andere simkaart gehaald bij vodafone. Oude eruit, nieuwe erin et Voila probleem opgelost. Wat me opviel was dat er nog geen run was geweest op de andere simkaarten. In elk geval moesten jullie ook een nieuwe simkaart gaan of willen halen let dan goed op het volgende, en het is hier volgens mij al aangehaald. De simkaarten die problemen geven zijn de simkaarten waarvan het nummer ....3007...etc betreft. De simkaarten die GEEN problemen opleveren, althans nog niet, hebben het nummer .....3004... etc, etc. Voor mij is dit probleem voor nu afgesloten. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties maar in het bijzonder FrankP. Door het posten van zijn ervaring en zijn tip was het leed snel opgelost.mvg mvt
hendrik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Allemaal,Zoals FrankP al aangeeft is het probleem inderdaad opgelost!! Het lag dus niet bij Apple! Ook ik heb gister een andere simkaart gehaald bij vodafone. Oude eruit, nieuwe erin et Voila probleem opgelost. Wat me opviel was dat er nog geen run was geweest op de andere simkaarten. In elk geval moesten jullie ook een nieuwe simkaart gaan of willen halen let dan goed op het volgende, en het is hier volgens mij al aangehaald. De simkaarten die problemen geven zijn de simkaarten waarvan het nummer ....3007...etc betreft. De simkaarten die GEEN problemen opleveren, althans nog niet, hebben het nummer .....3004... etc, etc. Voor mij is dit probleem voor nu afgesloten. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties maar in het bijzonder FrankP. Door het posten van zijn ervaring en zijn tip was het leed snel opgelost.mvg mvt

Dit heeft het probleem gelukkig ook bij mij opgelost. Fijn dat ze gratis mijn simkaart hebben vervangen bij Vodafone. Echter denk ik toch dat dit door de update komt van Apple. Mijn vorige simkaart heeft namelijk nog nooit enig probleem vertoont met verschillende toestellen. En het probleem is ook gaan spelen met deze update. Maar ik denk dat we het nooit te weten gaan komen gezien Apple zwijgt als het graf, zoals ze altijd doen.

Volgende keer geen iPhone, of ander Apple apparaat meer. Leuk design maar 0,0 % kwaliteit.

DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had ik 1 dag het netwerk van vodafone (na wel 50 x opstarten, zonder simkaart en later de simkaart er weer in gedaan) is mijn batterij leeg geraakt en hoppa weer geen telefoon en weer geen vodafone netwerk wat een k l o t e update en maar wachte op vodafone om gek van te worden. Heb gelezen dat er nieuwe simkaarten zijn en dat deze het probleem niet hebben nu maar hopen dat vodafone me snel een nieuwe simkaart opstuurt want hier wordt ik teureleurs van. Zal nog een half jaar met vodafone moeten doen maar dan stap ik over naar een andere provider
marcdkr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
The numer 7 as the 11th digit of the simcard number is a hoax I was told this morning by Vodafone support.Het verhaal van de 7 als 11e nummer in het simkaart serienummer is volgens Vodafoon een broodjeaapverhaal.
DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vandaag een nieuwe simkaart gehaald en probleem opgelost... iedereen die problemen heeft: simkaart heeft 3 x cijfercode als de laatste cijfercode met een 7 begint ruil deze dan gratis om bij vodafone en problem solved
poelsfn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

The numer 7 as the 11th digit of the simcard number is a hoax I was told this morning by Vodafone support.Het verhaal van de 7 als 11e nummer in het simkaart serienummer is volgens Vodafoon een broodjeaapverhaal.

Beste Marc ook al was het hoax, bij mij heeft het wel geholpen. ben blij dat ik erin getrapt ben. blij met een werkende Iphone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic