het probleem is opgelost!Ik heb een nieuwe sim kaart gehaald bij VF, schijnbaar zijn alle simkaarten waarvan het 3e gedeelte (na 8931440300) beginnen met een 7 de probleem veroorzaker. Als je zegt dat je bent doorgestuurd door de helpdesk dan kost het niets...
Beste Allemaal,Zoals FrankP al aangeeft is het probleem inderdaad opgelost!! Het lag dus niet bij Apple! Ook ik heb gister een andere simkaart gehaald bij vodafone. Oude eruit, nieuwe erin et Voila probleem opgelost. Wat me opviel was dat er nog geen run was geweest op de andere simkaarten. In elk geval moesten jullie ook een nieuwe simkaart gaan of willen halen let dan goed op het volgende, en het is hier volgens mij al aangehaald. De simkaarten die problemen geven zijn de simkaarten waarvan het nummer ....3007...etc betreft. De simkaarten die GEEN problemen opleveren, althans nog niet, hebben het nummer .....3004... etc, etc. Voor mij is dit probleem voor nu afgesloten. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties maar in het bijzonder FrankP. Door het posten van zijn ervaring en zijn tip was het leed snel opgelost.mvg mvt