lilianveldkamp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetsnelheid

Ik heb een bel+sms+web vaak abonnement van 21,50 euro. Nu wil ik deze gaan verlengen, maar ik heb een paar vragen:
1. Wat is de internetsnelheid van mijn huidige abonnement?
2. Hebben al jullie sim only abonnementen 4g?
Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @lilianveldkamp , Met bel+sms+web Vaak heb je Maximaal 14,4 Mbps downlink en 5,8 Mbps uplink.
Bij onze Smart SimOnly abonnementen is 4G inbegrepen. Bij de Scherp-abonnementen niet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Vlieg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu net een week een Red abonnement afgesloten maar heb nog niet van mijn 4g kunnen genieten; iemand bekend met het onderstaande probleem? Graag tips!





Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Vlieg , even een vraagje: krijg je alleen deze melding in My Vodafone te zien? Of merk je ook dat je snelheid daadwerkelijk trager is? En dan bedoel ik écht traag he. Je kunt dan nog net je e-mails binnenhalen.
Vlieg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,

Bedankt voor uw reactie, ik heb een snelheids test gedaan en kom uit op +- 2.5MB/s, dan wel 20Mb/s. Het lijkt inderdaad op een fout in 'My Vodafone' (die zich tevens in de app voordoet).

Waar de melding nog steeds wordt weergeven kunnen vraagtekens geplaatst worden bij de kwaliteit van de vodafone software. Echter, zolang alles werkt op het gebied van telefonie ben ik allang tevreden, nogmaals dank!

Met vriendelijke groeten,
Vlieg
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @lilianveldkamp , Met bel+sms+web Vaak heb je Maximaal 14,4 Mbps downlink en 5,8 Mbps uplink.
Bij onze Smart SimOnly abonnementen is 4G inbegrepen. Bij de Scherp-abonnementen niet.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic