nvzutphen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet valt steeds weg

De laatste weken komt het meerdere malen per dag (!) voor dat mijn service volledig weg valt. Hij geeft dan ook aan "geen service" en na een tijdje gaat hij zoeken. Dit kan soms een paar minuten duren! Ik word hier knettergek van! Ben op dat moment helemaal niet bereikbaar, zelfs telefonisch niet!

Is dit een bekend probleem van Vodafone? Ik ben een nieuwe klant. Vroeger wel Vodafone gehad, maar toen had ik nog een Nokia 2210 ofzo waarop ik snake kon spelen en dus geen internet had, haha. Nu sinds kort weer terug naar Vodafone, maar dit is wel echt een tegenvaller.

Anybody ideas? Tips?
Ik heb een Iphone 5. Mocht iemand een bepaalde instelling weten die dit kan verbeteren, dan hoor ik het graag 🙂

Gr. Nicky
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Nicky, vervelend om te horen dat je eerste ervaringen met ons niet zo positief zijn. Kun je me iets meer vertellen over wat je precies waar en wanneer merkt? Het is uiteraard niet zo dat bij onze klanten altijd standaard het bereik wegvalt 😉

Het kan zowel iets in het netwerk op locatie zijn als in je toestel zelf. Kijk aub even naar: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Dat zijn de algemene vragen die we stellen om te bekijken of er sprake is van een netwerkprobleem of een toestelprobleem. Over toestellen gesproken, heb je bij je abonnement ook een nieuw toestel genomen? Alleen daardoor kun je al veel verschil merken (iPhones bv staan er niet bekend om dat ze de sterkste antenne hebben).
nvzutphen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je reply!

Volgens mijn oom, die altijd bij KPN heeft gewerkt (excuses voor het vernoemen van jullie concurrent :p) staan alle gegevens goed in de instellingen.
Dat de verbinding even weg valt in het bos kan ik begrijpen, dan sta ik net even ergens waar het bereik niet optimaal is, maar ook op mijn werk in Best of op de sportschool in Valkenswaard valt deze regelmatig weg.

Nog andere mogelijkheden waardoor dit zou kunnen gebeuren?

Dank bij voorbaat voor je antwoord.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Nicky,

Heb je ook je simkaart en toestel al eens getest door een kruistest uit te voeren? (je test jouw simkaart in een ander type toestel, en de simkaart uit dat toestel in de jouwe). Dit kan eventueel ook in de Vodafone winkel. Zo kunnen we dat in ieder geval uitsluiten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic