Dnmaij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 start niet meer op

Vanavond stopte mijn Galaxy S3 tijdens het spelen van spelletje er opeens mee. Het scherm begon te flikkeren en de telefoon stopte ermee. Het percentage van de batterij was toen ongeveer 40%. Ik heb geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten, maar dit lukte niet. Ik heb de oplader aangesloten en toen zag ik dat de batterij helemaal leeg was. Nadat de batterij weer tot 25% was opgeladen heb ik het toestel opnieuw opgestart. Dit ging zonder problemen. Heb mijn pincode ingetoetst en de telefoon leek het weer te doen. Na ongeveer een minuut werd het lichtje blauw en kwam het Samsung logo in beeld. Het leek erop dat het daarna weer deed, maar toen gebeurde weer hetzelfde. Wederom de telefoon helemaal afgesloten en opnieuw opgestart, maar zonder succes. Telkens hetzelfde probleem... Heb dit nooit eerder gehad. Alleen merkte ik wel dat de batterij de laatste weken snel leeg liep. Ook als ik de telefoon niet gebruikte.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat naar zeg:(. Zo te lezen is er iets mis met je batterij. Heb je misschien pas geleden nog geupdate? Je zou eens met je toestel langs de Vodafone winkel kunnen gaan, daar kunnen ze het ter reparatie aanbieden. Hopelijk is het toestel dan snel weer gemaakt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic