Rodney241

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet tijdelijk uitschakelen.

Hallo, Ik heb sinds kort Whatsapp op mijn Nokia C3-00 niks mis mee, werkt allemaal alleen er is 1 probleempje, Ik werk bij een transportbedrijf en kom dus dagelijks in duitsland of andere landen alleen dat wil beteken dat ik dan dus geen gebruik maak van mijn blox omdat ik in het buiteland ben en ik kan dus ook whatsapp niet uitzetten nu is mij vraag, Kan ik internet tijdelijk uitzetten op mijn toestel of is daar geen mogelijkheid voor?
 
Toestel:
Nokia C3-00
Blox:
Internet basis blox
Abbo:
Nee.
 
Groetjes.
 
5 Reacties 5
Rodney241
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iemand 'n oplossing?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Rodney241,

Ten eerste welkom op het Vodafone Forum!

Bij de nokia c3 kun je helaas je internet verbinding alleen door de Service provider laten blokkeren. Ik geloof dat alleen de N8 de mogelijkheid heeft om dit in het toestel uit te zetten.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
donkermelissa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi.
ik heb een vraagje,
veel van mijn vrienden gebruiken whatsapp, ik heb dit nu ook gedownload, voor internet thuis.
Maar hoe kan ik het internet uitzetten, voor als ik van het thuisnetwerk weg ben?
 
telefoon: nokia e71.
 
alvast bedankt.
 
 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi donkermelissa,

Zie de reply van Roy:

Ik geloof dat alleen de N8 de mogelijkheid heeft om dit in het toestel uit te zetten.

Je kunt weliswaar de toegangspunten verwijderen uit het toestel, maar die moet je dan opnieuw invoeren als je mobiel wilt internetten.
Gebruik je je toestel alleen thuis met WI-FI, laat dan je internetverbinding door ons in het netwerk blokkeren, dan ben je zeker dat je niet op internet komt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Wat ook een mogelijkheid is (ook voor mensen in dezelfde situatie), is dat je eens kijkt naar een Vodafone abonnement met internet erbij en het inschakelen van de Passport internet maandbundel voor 5 euro per maand. Dan kun je je binnenlandse tegoed ook in het buitenland gebruiken en hoef je je geen zorgen te maken over kosten van het internet (tenzij je buiten de Passport-landen reist).
 
Meer info:
http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_telefoon/internationaal/
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/internationaal/vodafone_passport/passport_landen/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic