Beste Roy en andere moderators,
Over de Internet op reis dagbundel is al het een en ander geschreven op het internet en op dit forum, maar toch ben ik er nog niet helemaal achter gekomen wat dit voor mijn abonnement betekent.
Feiten:
Ik heb een Bel SMS Voordeel 60 + Web abonnement dat in september 2011 is ingegaan een looptijd van 24 maanden heeft en € 11,95 kost. Met dit abonnement kun je (dus) 60 minuten bellen of smsjes verzenden, daarnaast bevat het standaard de 250 Mb internet Blox.
Vragen:
1) Verandert het maandelijkse bedrag voor de standaard bij het abonnement behorende 250 Mb internet Blox voor de resterende looptijd van het abonnement indien ik de Internet op reis dag bundel (een keer) heb ingeschakeld? Met andere woorden vervalt de korting op deze Blox?
2) Gezien mijn abonnement half september 2011 is gestart zal de 35 Mb internet in het buitenland NIET uit de bundel gehaald worden. Is deze veronderstelling correct (voor een Bel SMS Voordeel 60 + Web abonnement)?
De verschillende antwoorden op het internet inzake (het inschakelen van) de Internet op reis dagbundel zijn niet eenduidig, wat naar mijn mening het gevolg is van verschillende Algemene Voorwaarden (afhankelijk van het moment van afsluiten en/of verlengen van een abonnement) en de vele verschillende soorten Vodafone abonnementen in de afgelopen jaren.
Bij voorbaat dank voor jullie antwoord.