annette1669

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet bundel

Ik heb een internetbundel die tot vorige maand automatisch opgewaardeerd wordt . Door omstandigheden lukte dit niet en heb ik dmv de app een andere internetbundel afgesloten . Nu keek ik net bij mijn actieve bundels en zag dat deze vandaag afloopt . Dus heb ik weer de automatische internetbundel afgesloten ,kreeg een smsje dat het gelukt was . Prima geen omkijken naar ,niet veel later een smsje dat de automatische internetbundel al geactiveerd was . Maar als ik bij de actieve bundels kijk staat deze er niet bij ,maar wel word er €10,- van mijn tegoed afgeschreven .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om morgen hierover te bellen met de klantenservice
Dit is niet iets wat ik hier voor je kan controleren. Dit heeft er mee te maken dat wij niet in de systemen vanuit hier kunnen omdat hier ook andere forum gebruikers reageren. Je kunt het wel via de chat kunnen laten controleren of via Facebook.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om morgen hierover te bellen met de klantenservice
Dit is niet iets wat ik hier voor je kan controleren. Dit heeft er mee te maken dat wij niet in de systemen vanuit hier kunnen omdat hier ook andere forum gebruikers reageren. Je kunt het wel via de chat kunnen laten controleren of via Facebook.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
annette1669, ik hoop dat het inmiddels gelukt is om contact op te nemen met de klantenservice. Omdat we je vraag hier niet kunnen beantwoorden zullen we het topic over 48 uur sluiten. Je kunt er dan niet meer op reageren.
annette1669
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het had zichzelf al opgelost , ik was wat voorbarig . Evengoed bedankt voor het snelle reageren
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
annette1669, heel fijn dat het inmiddels is opgelost! Graag gedaan namens de betreffende gebruikers/moderators. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic