Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,320Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone YOU - veelgestelde vragen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/3h3tqVodafone YOU is het Prepaid tarief van Vodafone. Maar hoe zit dat YOU nou precies in elkaar? De meestgestelde vragen hebben we voor je op een rijtje gezet. Power to YOU!  Met Y...

HP Elite x3 Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag is of deze nog uit te brengen smartphone ook door Vodafone aangeboden gaat worden.Er is bij mij wat onduidelijkheid over de verschillende berichten die ik lees of hij nu wel of niet voor pa...

Slecht netwerk bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb waar ik ook ben verschrikkelijk slecht netwerk bereik. Mensen klagen dat ik niet te verstaan ben..Volgens jullie reclame zou ik met vodafone overal bereikbaar moeten zijn, niet dus. Zelfs...

Google Play Services Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Gisteren heeft mijn Samsung S5 Neo een software update gekregen. Alles is goed verlopen.Ik krijg alleen steeds een melding van Google Play Services, dat ik deze moet updaten. Als ik dan op ...

Stalker Alleen-lezen Onopgelost

Beste iedereen,Er zijn geen medewerkers in de chat aanwezig. Mijn vraag is simpel;Hoe kan ik een telefoonnummer blokkeren?Ik weet wat het nummer is, de contactpersoon is ook al geblokkeerd op mijn iPh...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen