Beste,
Het instellen van de uitgaande mail blijkt maar niet te lukken. Ontvangen is geen probleem dit is mijn ziggo account.
Eerst heb de instellingen overgenomen van mijn oude Desire, die zouden gewoon moeten kloppen want tot gisteren had ik mijn Desire en het versturen van mail was geen probleem.
Ik heb toen dit niet werkte alle stappen nagegaan op "start up vodafone.nl" ook dit ging niet werken.
Naar mijn mening staat alles ingestelt zoals het hoord.
zoals onderstaand klopt het bij mij allemaal ik heb zelf gebrobeerd voor mijn gebruikers naam die ik heb mijn mail06... in te vullen maar dit werkte ook niet.
Uitgaande e-mail
- Gebruikersnaam: je gebruikersnaam is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
- Wachtwoord: het wachtwoord van je My Vodafone account
- Server bij uitgaande mail: authsmtp.vodafone.nl
- Uitgaande poort: 25 of 465 (afhankelijk van je toestel). Als beide poorten niet werken gebruik dan 2525 of 587.
- Beveiligde verbinding: SSL of TLS
- Uitgaande (SMTP) server vereist authenticatie: ja
Iemand een oplossing ?