SchokkerN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht geluid tijdens bellen, maar op speakerstand wel goed geluid

Goedemiddag,
 
Ik weet niet of deze topic al vaker voorbij is gekomen, maar als ik gewoon bel met me telefoon horen de mensen mij niet en op speaker stand horen ze me wel.
 
Ik hoor dat het te maken kan hebben met het feit dat ik af en toe een headset gebruik.
 
heeft iemand een oplossing zonder dat ik me telefoon terug zet naar de fabrieksinstellingen.
 
Groeten,
 
Nico
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hmm, nog niet direct. Wat voor headset gebruik je, ik neem aan één die in de koptelefoon-aansluiting gaat?

Ik weet niet of je een nieuw abonnement hebt en gratis naar andere Vodafone-nummers kunt bellen? Dan kun je eens wat test-telefoontjes doen (zonder dat het belminuten kost), dus bv tijdens het gesprek koptelefoonaansluiting er in en uit halen en kijken of die blijft "hangen". Het kan dan een fysiek probleem zijn. Dat heb ik opzich wel eens eerder gehoord en als het dat is moet het wel expres te veroorzaken zijn eigenlijk
SchokkerN
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen,

ik gerbuik de originele HTC headset met jack aansluiting.
 
Gisteren heb ik met de helpdesk van HTC gebeld en daar kreeg ik te horen dat waarschijnlijk de microfoon stuk is.
 
Is dit een probleem dat in de winkel kan worden opgelost of moet me telefoon dan opgestuurd worden naar het reparatiecentrum.
Ik begreep dat er in sommige winkels monteurs aanwezig zijn.
Kunt u zeggen in winkel zo'n monteur aanwezig is?
 
Groeten,
 
Nico
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nico, zelf denk ik niet dat dit in de winkel opgelost kan worden en het toestel opgestuurd dient te worden maar ik heb het even voor je opgezocht en dit zijn de winkels met een smartphone medewerker in de zaak: http://voda.fo/ne/kss2t

Laat me even weten of er een winkel bij jou in de buurt is :--)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic