pauldeheer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen nieuwe vodafone ziggo app

Goedenavond,

 

Ik probeer in te loggen in de nieuwe vodafone ziggo app en dat gaat goed tot een met de extra inlogcode welke ik ontvang, daarna krijg ik de melding dat ik het opnieuw moet proberen, wat gaat er fout?  Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en de cookies verwijderd maar hij blijft de melding geven. 

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Dag @pauldeheer, welkom op de Community!

Zo te lezen heb je een valse start met onze nieuwe App. Sorry dat je nog niet ingelogd kunt raken. Bij sommige klanten speelt er inderdaad een incident door vervuilde data in een achterliggende database.

In dit geval heb ik je Mijn Ziggo account ontkoppeld. Hierna kun je wel weer inloggen in My Vodafone. Wil je via My Vodafone (browser) weer je Mijn Ziggo account toevoegen/uitbreiden via onderstaande stappen?

Log in op My Vodafone

  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone


Zodra je dit hebt gedaan, wil je me dan laten weten of je op beide omgevingen weer succesvol kunt inloggen?

pauldeheer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent,

 

Bedankt ik kan nu inloggen op mijn vodafone account, echter kan ik mijn ziggo account er niet aan koppelen, wat ik ook doe jij komt ele keer terug in het beginscherm.

 

Ik kon voorheen in de vodafone app zien welke nummers er gebeld waren per nummer in de lopende maand, waar kan ik dat nu vinden in de app 

 

Alvast bedankt. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

@pauldeheer Ah, ik zie dat het Mijn Ziggo account toch nog is gekoppeld aan het e-mailadres van je partner. Wil je voortaan inloggen met jouw e-mailadres in My Vodafone en Mijn ZIggo? Dan moet ik de koppeling van jouw partner haar e-mailadres en het Ziggo klantnummer nog ongedaan maken. Hierna kun je bovengenoemde stappen uitvoeren via My Vodafone zodat je inlogt met jouw e-mailadres. Deze uitbreiding is alleen mogelijk via de browser en dus niet de App.

Voor wat betreft het verbruik kun je op he homescherm naar tegoeden. Daar kun je per nummer kijken wat de stand van zaken is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic