Simona_bons

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is mijn bestelling afgebroken?

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst van een nieuwe telefoon en abbonement.

 

Nu wilde ik net kijken wanneer m'n telefoon binnen zou komen en zie ik dat de bestelling is afgebroken.

 

Ik zou graag weten waarom dat is 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3331Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Simona_bons, welkom hier. 

Logisch dat je graag wilt weten waarom de bestelling is geannuleerd. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. De kortste klap is om even te bellen met onze afdeling Status Order via 0800 0560. Zij kunnen de bestelling voor je opzoeken en zijn ook de afdeling die de bestelling kunnen bewerken, zodat deze alsnog verwerkt gaat worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic