SDRemmers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen nieuwe app lukt niet

Sinds de app vernieuwd is, kan ik niet inloggen. 
Mail en wachtwoord worden herkend, ik krijg een sms, daarna zegt hij: er ging iets mis bij het inloggen. Probeer het later nog eens. Maar dat zegt ie nu al een paar dagen…
Online in een browser leek t alsof ik mijn profiel verder aan moest vullen met naam en telefoonnummer (wat heel gek is, want ik ben al twintig jaar klant). Maar goed, dat gedaan. En nu blijf t de app een foutmelding geven. Wat gaat hier niet goed?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Goedemorgen @SDRemmers, welkom op de Community!

Super frustrerend dat je maar niet kunt inloggen in je My Vodafone omgeving. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er in een achterliggende database iets niet helemaal goed stond. Hiervoor heb ik wel de koppeling met Mijn Ziggo ongedaan moeten maken.

Via een meekijktool lukt het me nu wel om in te loggen, waar ik eerder ook dezelfde foutcode aantrof als jij. Wil je het nu nog eens proberen?

Mocht je nu wel kunnen inloggen op My Vodafone (browser), voeg dan Mijn Ziggo opnieuw toe vanuit via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone


Laat je me weten of het na het opnieuw uitbreiden van Mijn Ziggo alsnog lukt om op beide omgevingen in te loggen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12026Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3133Likes

Oeps, er lijkt iets mis te gaan met het inloggen.... 
Uh ja, dit is eigenlijk ook alles wat ik over melden kan. Maar gelukkig zijn er medewerkers van Vodafone hier online die met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Nu is mij wel opgevallen dat meer mensen hier last van hebben, na de update van de nieuwe app, maar dat er nog geen informatie is waar het door komt. Ik heb overigens zojuist een nieuwe update gekregen van de app omdat ze bugs hebben opgelost. Misschien dat je deze ook hebt gekregen en nog moet installeren. (ik heb overigens een iPhone)

Anders nog even geduld hebben, iemand van Vodafone kan je hiermee wel helpen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Goedemorgen @SDRemmers, welkom op de Community!

Super frustrerend dat je maar niet kunt inloggen in je My Vodafone omgeving. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er in een achterliggende database iets niet helemaal goed stond. Hiervoor heb ik wel de koppeling met Mijn Ziggo ongedaan moeten maken.

Via een meekijktool lukt het me nu wel om in te loggen, waar ik eerder ook dezelfde foutcode aantrof als jij. Wil je het nu nog eens proberen?

Mocht je nu wel kunnen inloggen op My Vodafone (browser), voeg dan Mijn Ziggo opnieuw toe vanuit via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone

  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone


Laat je me weten of het na het opnieuw uitbreiden van Mijn Ziggo alsnog lukt om op beide omgevingen in te loggen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic