Na app update werkt het inloggen niet. Volgende gebeurt, ik klik op het account om in te loggen, dan word je gestuurd naar een veiligheids site, daar zou je moeten klikken op “ik ben geen robot “ maar dat staat niet, je ziet een wit vlak. Er zit dus een fout in de app. Het “ik ben geen robot inlog scherm” zie je wel als je Safari gebruikt, met de browser kun je wel gewoon inloggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JohnvdH, goedemorgen!
Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂
Dat is minder om te horen dat je problemen hebt met inloggen.
Je zou eens kunnen proberen om de app er een keer af te halen en dan opnieuw te instaleren.
Er schijnt dat meer mensen problemen hebben met inloggen.
Om wat voor telefoon gaat het eigenlijk, Android of IOS?
Ik werk met IOS 17.7, op dit moment werkt de app weer. De app opnieuw installeren had ik vanmiddag al meerdere keren gedaan, ook meerdere keren de iPhone opnieuw opgestart maar dat was vanmiddag niet de oplossing. Wellicht hebben ze toch nog iets aangepast, ik zag vanmiddag ook meerdere mensen met dit probleem. De app word trouwens gemaakt door Triple IT, wellicht vindt je dat ook wel leuk om te weten.
Hopen dat de app nu wel blijft werken.
Het kan zijn dat er aan de kant van Vodafone een stroring was/is dus nog even aankijken wat de app doet, en anders weer even in de lijn klimmen hier.
Als je een vingerafdruk of irisscan gebruikt, dan moeten ze dat gedoe met die 6 cijfers tijdens het inloggen er tussen uit halen.
Hi @JohnvdH, goedemorgen!
Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.