JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Inloggen app werkt niet ( na update 16-09)

Na app update werkt het inloggen niet. Volgende gebeurt, ik klik op het account om in te loggen, dan word je gestuurd naar een veiligheids site, daar zou je moeten klikken op “ik ben geen robot “ maar dat staat niet, je ziet een wit vlak. Er zit dus een fout in de app. Het “ik ben geen robot inlog scherm” zie je wel als je Safari gebruikt, met de browser kun je wel gewoon inloggen.

IMG_1673.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @JohnvdH, goedemorgen!

Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 140Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Dat is minder om te horen dat je problemen hebt met inloggen.

Je zou eens kunnen proberen om de app er een keer af te halen en dan opnieuw te instaleren.

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 140Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Er schijnt dat meer mensen problemen hebben met inloggen.

Om wat voor telefoon gaat het eigenlijk, Android of IOS?

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik werk met IOS 17.7, op dit moment werkt de app weer. De app opnieuw installeren had ik vanmiddag al meerdere keren gedaan, ook meerdere keren de iPhone opnieuw opgestart maar dat was vanmiddag niet de oplossing. Wellicht hebben ze toch nog iets aangepast, ik zag vanmiddag ook meerdere mensen met dit probleem. De app word trouwens gemaakt door Triple IT, wellicht vindt je dat ook wel leuk  om te weten.

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 140Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Hopen dat de app nu wel blijft werken.
Het kan zijn dat er aan de kant van Vodafone een stroring was/is dus nog even aankijken wat de app doet, en anders weer even in de lijn klimmen hier.

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Als je een vingerafdruk of irisscan gebruikt, dan moeten ze dat gedoe met die 6 cijfers tijdens het inloggen er tussen uit halen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @JohnvdH, goedemorgen!

Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic