WissinkJob

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen My Vodafone

Ik kan niet meer inloggen op My Vodafone. Ik krijg steeds bijgevoegde melding. Al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen, maar als ik op daarop druk krijg ik steeds een mail vanuit Ziggo en verander ik mijn Ziggo wachtwoord. Als ik dan opnieuw in wil loggen op My Vodafone krijg ik wederom deze melding. Vanuit My Ziggo dan maar geprobeerd de accounts samen te voegen, maar als ik dan de code invoer die ik heb ontvangen gebeurd er niks. Ik kan dus niet meer in My Vodafone...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @WissinkJob, welkom op de Vodafone Community!

 

In de meeste gevallen krijg je deze meldingen (en deze oneindige loop) als er nog geen My Vodafone account bekend is met het gebruikte e-mailadres, maar alleen een Mijn Ziggo-account. Daarom leidt het systeem je telkens om. Wil je eens controleren via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten of je voor My Vodafone een ander mailadres en dus login hebt gebruikt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WissinkJob 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice, mocht je sneller geholpen willen worden. 


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @WissinkJob, welkom op de Vodafone Community!

 

In de meeste gevallen krijg je deze meldingen (en deze oneindige loop) als er nog geen My Vodafone account bekend is met het gebruikte e-mailadres, maar alleen een Mijn Ziggo-account. Daarom leidt het systeem je telkens om. Wil je eens controleren via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten of je voor My Vodafone een ander mailadres en dus login hebt gebruikt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic