Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik kan niet meer inloggen op My Vodafone. Ik krijg steeds bijgevoegde melding. Al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen, maar als ik op daarop druk krijg ik steeds een mail vanuit Ziggo en verander ik mijn Ziggo wachtwoord. Als ik dan opnieuw in wil loggen op My Vodafone krijg ik wederom deze melding. Vanuit My Ziggo dan maar geprobeerd de accounts samen te voegen, maar als ik dan de code invoer die ik heb ontvangen gebeurd er niks. Ik kan dus niet meer in My Vodafone...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @WissinkJob, welkom op de Vodafone Community!
In de meeste gevallen krijg je deze meldingen (en deze oneindige loop) als er nog geen My Vodafone account bekend is met het gebruikte e-mailadres, maar alleen een Mijn Ziggo-account. Daarom leidt het systeem je telkens om. Wil je eens controleren via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten of je voor My Vodafone een ander mailadres en dus login hebt gebruikt?
Hoi @WissinkJob
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice, mocht je sneller geholpen willen worden.
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Hi @WissinkJob, welkom op de Vodafone Community!
In de meeste gevallen krijg je deze meldingen (en deze oneindige loop) als er nog geen My Vodafone account bekend is met het gebruikte e-mailadres, maar alleen een Mijn Ziggo-account. Daarom leidt het systeem je telkens om. Wil je eens controleren via https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten of je voor My Vodafone een ander mailadres en dus login hebt gebruikt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...