Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
janvandalen1955

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas versie firefox onder osx 10.10.2 werkt niet, emailadres word niet goed gezien onder firefox.
Onder osx 10.7 werkt firefox wel gewoon.

Bedankt voor het meedenken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dankjewel voor de info @janvandalen1955 . Ik zal kijken of dit intern opgelost kan worden. Als het probleem in de browser zelf zit kunnen we het echter mogelijk niet oplossen. Je kunt dit dan het beste melden door in Firefox te klikken op menu > Help (vraagteken) > Submit Feedback of Feedback indienen.
janvandalen1955

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is al lang gedaan uiteraard.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen @janvandalen1955 dat je het feedback formulier van Firefox hebt ingevuld, hopelijk komt er en oplossing uit.
Is dat inmiddels ook afgestreept nu alleen toch nog even wachten op het antwoord.
marrriee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet meer inloggen op my vodafone..
Hoe moet ik dat nu gaan doen?

Groetjes Marijke
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marrriee ,

Heb je deze problemen in de app en de Web versie of alleen met de app?
fransnik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waarom kent de app "my vodafone" het wachtwoord van my vodafone op mijn computer niet?

Edit @Gino_ : Ik heb je bericht verplaatst naar het "Apps en diensten" board.
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Het vodafonethuis abonnement (vdsl/glasvezel) is niet in te zien met een app.
De app is alleen bedoelt voor het mobiele abonnement.

Esmee_d

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg steeds de melding er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken. Alleen consumenten en klein-zakelijke gebruikers kunnen gebruik maken van deze applicatie. Ik heb mijn account al omgezet van telefoonnummer naar e-mailadres en ook de laatste update uitgevoerd. Er staan geen spaties achter of voor het e-mailadres en het wachtwoord klopt ook. Hoe kan ik weer inloggen en mijn gegevens bekijken.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
'Vodafone (thuis) tv' app is de enige app voor Vodafone Thuis 😄
Android: Vodafone TV / Vodafone Thuis TV
IOS: Vodafone Thuis TV
(werkt alleen op Vodafone netwerk)
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Esmee_d,

Ik raad je aan om via de website in te loggen om te zien wat er gebeurt. Normaal via de website dien je namelijk na de bevestiging van je email adres het nummer toe te voegen. Mocht het verder ook niet lukken dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Moontjuh87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zodra ik wil inloggen op de myvodafone app krijg ik de volgende melding:

"er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. alleen consumenten en kleinzakelijk gebruikers kunnen gebruikmaken van deze applicatie."

kunnen jullie mij verder helpen?

tevens kan ik op internet mijn rekeningen niet inzien. Heb een aantal weken geleden mijn mobiel nummer toegevoegd aan my vodafone maar ik kan niets zien.
Thomasschijndel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik kan sinds een week niet meer inloggen op my vodafone. Hij zegt dan dat ik mijn gebruikersnaam wil weizigen omdat dat nieuw is zodat we niet meer met telefoon nummer hoeven intevullen maar als ik dan op volgende klik komt ee testaan: je kunt nog geen nieuwe inlog maken, je ontvangt een uitnodoging van ons
Wat moet ik doen
Mvg thomas
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Moontjuh87 en @Thomasschijndel,

Neem beide eens een kijkje in dit topic. Wellicht kunnen jullie geholpen worden door de antwoorden die hier al zijn gegeven of door de informatie die op de website staat. Mocht het dan nog niet lukken, raad ik jullie aan contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan een en ander voor jullie nakijken.
marjoleinnxx17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik kan niet meer inloggen.

Vodafone app al vaker verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Kan nog steeds mijn verbruik niet bekijken.
Als ik via de PC in wil loggen krijg ik ''oops, er is iets mis gegaan probeer het later nog eens''.

Heb bij de oplossingen gekeken deze heb ik ook allemaal al geprobeerd. Mijn cookies verwijderd, via andere browsers geprobeerd. Heb ook nog gebeld met de klantenservice, zij gaven aan me terug te bellen en dat het dan opgelost zou worden. Nooit gebeurd.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Bellen heeft namelijk ook geen nut.
omikron

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Marjolein, ik heb 1201 optie 1 gebeld en de situatie uiteengezet. Binnen een uur werkte bij mij de zaak weer naar behoren. Misschien nieuwe poging wagen? Succes ermee.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
marjoleinnxx17

Kijk ook even na of je wel inlogt met je e-mailadres. Als je op dit moment nog inlogt met je 06nummer dan zal dat (waarschijnlijk) de reden zijn dat het niet naar behoren werkt. We zijn namelijk recent overgegaan naar een nieuw systeem en daarbij hoort ook een nieuwe inlogmethode.

Mocht je er daarna alsnog niet uitkomen kun je inderdaad even bellen, zoals omikron hierboven al aangaf. 😄
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
marjoleinnxx17 , is het inmiddels nog gelukt?
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik de op MyVodafone-website wil inloggen, dan krijg ik alleen scherm met deze meldingen. Dit is al ruim een week het geval:
----------------------------------------------------------------------------------------
Oeps
Er is iets misgegaan op deze pagina
We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.
---------------------------------------------------------------------------------------
-> IK BEN ZEER BENIEUWD NAAR DE VERWACHTE OPLOSSINGSTERMIJN VAN DEZE STORING !

Groeten,
Leo van de Kolk
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Leovandekolk

Verwijder eens de cookies en of probeer eens een andere browser.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic