Hans-1711

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft melding 'Controleer gebruikersnaam en wachtwoord'.

IMG_6597.jpeg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ook dat is gelukt. Mail naar community en vandaar uit prima hersteld. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12271Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3203Likes

Hoi @Hans-1711 
Je zit nu op de community van Vodafone, het lijkt me handiger om deze vraag te stellen op de community van Ziggo. Nu zijn er wel mensen van Ziggo hier online, mochten die je bericht zien dan kunnen ze je helpen maar ik denk dat je op de community van Ziggo sneller bent. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1093Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Hans-1711, goedemorgen!

Mijn bericht komt waarschijnlijk als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat er gisteren een nieuw Mijn Ziggo account is aangemaakt met jouw e-mailadres. Hiermee zou je dus weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12271Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3203Likes

Dat krijg je, als je eerst gaat eten en daarna je mosterd 🤪😂. Is ook niet lekker hoor @Cecilia 😋

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het lijkt nu weer te lukken. 

moet voor mijzelf even kijken hoe ik dit reproduceer 😉

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ook dat is gelukt. Mail naar community en vandaar uit prima hersteld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic