Youssef

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid 1 dag unlimited bundel extra per ongeluk boven op 3 dagen unlimited bundel

Beste Vodafone 

Tijdens mijn vakantie in Spanje had ik een prepaid unlimited bundel voor 3 dagen aangezet voor de autoreis ernaartoe. Echter, deze bundel bleek niet voldoende te zijn. Daarom wilde ik er op de laatste dag een extra dag unlimited bij doen. Om 23:00 uur op die laatste dag, stuurde ik een sms met de tekst "Unl 1 dag" naar 4000. Ik verwachtte dat deze bundel de volgende dag actief zou zijn.

Tot mijn verrassing werd de 1-dag bundel echter direct geactiveerd en was geldig van 23:00 tot 23:59 op 16 juli. Dit vond ik erg vreemd, aangezien mijn 3-dagen bundel ook nog actief was tot 23:59 op 16 juli. Het resultaat was dat ik twee bundels had die op hetzelfde moment actief waren, wat geen zin heeft.

Ik vraag me af waarom dit mogelijk is en of ik hierdoor mijn 4 euro kwijt ben.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12275Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @Youssef 
Ik denk, maar ik werk niet bij Vodafone, dat er niet zoveel aan te doen is want er staat op internet dat je internet bundel automatisch stopt aan het einde van de dag van activatie, om 23:59 uur. En aangezien jij hem om 23:00 uur hebt geactiveerd, stopt die om 23:59 uur. Dat zou betekenen dat je die 4,- euro kwijt bent, dat is volgens de regels. Nu weet ik niet hoe coulant Vodafone is, je zal even moeten wachten op iemand van Vodafone, misschien kan die je nog helpen. Maar officieel staat Vodafone wel in z'n gelijk.

Zie foto, op deze pagina:

Scherm­afbeelding 2024-07-17 om 13.39.17.png

Youssef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh, dat is dan stom van mij, maar ik vind het wel vreemd dat je verschillende unlimited bundels tegelijk kunt activeren. Dat is ook een beetje hoe ik dacht, want het activeren van 2 unlimited bundels op dezelfde dag is wel verwarrend. Ik hoop dat Vodafone begrijpt dat dit een dom foutje van me was en dat ik nu eigenlijk 4 euro voor niks heb betaald. Ik zou het erg waarderen als Vodafone coulance kan tonen. Alvast hartelijk dank voor de medewerking!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3599Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Youssef, welkom hier. 

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Toevallig zie ik dat er gisteren contact is geweest met een collega van mij hierover. Ze hebben je prepaid tegoed uit coulance voor je aangepast 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic