Ook dat is gelukt. Mail naar community en vandaar uit prima hersteld.
Hoi @Hans-1711
Je zit nu op de community van Vodafone, het lijkt me handiger om deze vraag te stellen op de community van Ziggo. Nu zijn er wel mensen van Ziggo hier online, mochten die je bericht zien dan kunnen ze je helpen maar ik denk dat je op de community van Ziggo sneller bent.
Hi @Hans-1711, goedemorgen!
Mijn bericht komt waarschijnlijk als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat er gisteren een nieuw Mijn Ziggo account is aangemaakt met jouw e-mailadres. Hiermee zou je dus weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo.
Dat krijg je, als je eerst gaat eten en daarna je mosterd 🤪😂. Is ook niet lekker hoor @Cecilia 😋
Het lijkt nu weer te lukken.
moet voor mijzelf even kijken hoe ik dit reproduceer 😉
Ook dat is gelukt. Mail naar community en vandaar uit prima hersteld.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.