Marjonna

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inlog My Vodafone

De Vodafone app op mijn mobiel accepteert mijn nieuwe inlog emailadres niet. Ik heb de inlog gewijzigd, maar ik ontvang geen link van Vodafone, wel van Ziggo. Dus nu is Ziggo inlog gewijzigd, maar dat wou ik niet. Ik heb ze niet gekoppeld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Marjonna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is wel heel vreemd. Want als je nu moet inloggen met je Ziggo account dan is er een koppeling gemaakt, dat zou haast niet anders kunnen dan dat dat het is. Koppelen is niet echt heel handig en fijn om te doen want met inlog loopt dan alles door elkaar heen.

Je zou een Vodafone medewerker met je mee kunnen laten kijken en dan kunnen die zien wat er aan de hand is. Mocht je dan toch een koppeling hebben dan kunnen ze dit weer voor je ongedaan maken. Vul in ieder geval de gevraagde gegevens in bij je profielinstellingen van deze community en dan kan de medewerker gelijk kijken wat er is en je hier antwoord geven. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Marjonna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is wel heel vreemd. Want als je nu moet inloggen met je Ziggo account dan is er een koppeling gemaakt, dat zou haast niet anders kunnen dan dat dat het is. Koppelen is niet echt heel handig en fijn om te doen want met inlog loopt dan alles door elkaar heen.

Je zou een Vodafone medewerker met je mee kunnen laten kijken en dan kunnen die zien wat er aan de hand is. Mocht je dan toch een koppeling hebben dan kunnen ze dit weer voor je ongedaan maken. Vul in ieder geval de gevraagde gegevens in bij je profielinstellingen van deze community en dan kan de medewerker gelijk kijken wat er is en je hier antwoord geven. 

Marjonna
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels via de chat contact gehad. Ik was niet gekoppeld. Het probleem was een raadsel. Mijn oude inlog is verwijderd door Vodafone en ik heb een link gekregen om een nieuw account te maken. Dat is gelukt. Je moet wel geduld hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic