brendasnijders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

ik heb mijn abonnement verlengd alleen nu staat in het contract 12,50 wordt pas later de 2,50 korting eraf gehaald

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @brendasnijders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen. Ik ga er een beetje vanuit dat je ook Ziggo hebt en dat je daarom vraagt waarom die 2,50 euro er nog niet van af is gehaald. Omdat je je contract hebt laten verlengen gaat Vodafone weer een controle uitvoeren bij Ziggo om te zien of je al klant bent (jij weet dat het goed zit, maar Vodafone en Ziggo gaan het toch weer controleren). 

Binnen 1 week, wat nu meestal het geval is, krijg je bericht en is die 2,50 euro opgenomen in het systeem en krijg je ook deze korting op je factuur te zien. Mocht het nu over een week of 2 nog niet goed zijn, neem dan hier nog een keer contact op en dan kunnen de Vodafone medewerkers met me mee kijken. Maar voor nu kunnen ze nog niet zoveel omdat het systeem dit nu allemaal automatisch gaan controleren.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @brendasnijders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen. Ik ga er een beetje vanuit dat je ook Ziggo hebt en dat je daarom vraagt waarom die 2,50 euro er nog niet van af is gehaald. Omdat je je contract hebt laten verlengen gaat Vodafone weer een controle uitvoeren bij Ziggo om te zien of je al klant bent (jij weet dat het goed zit, maar Vodafone en Ziggo gaan het toch weer controleren). 

Binnen 1 week, wat nu meestal het geval is, krijg je bericht en is die 2,50 euro opgenomen in het systeem en krijg je ook deze korting op je factuur te zien. Mocht het nu over een week of 2 nog niet goed zijn, neem dan hier nog een keer contact op en dan kunnen de Vodafone medewerkers met me mee kijken. Maar voor nu kunnen ze nog niet zoveel omdat het systeem dit nu allemaal automatisch gaan controleren.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Andre-007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
brendasnijders wrote:

ik heb mijn abonnement verlengd alleen nu staat in het contract 12,50 wordt pas later de 2,50 korting eraf gehaald

 

Ik heb op 22 April hetzelfde gedaan, en heb met 2 nummers en verdubbeling Ziggo nog steeds maar 100 gigh data ipv 200 gigh.

Ik heb hier al tig keer over gebeld, maar het schijnt moeilijk te zijn om 1 regel aan te passen.

Ik erger me hier dood aan. 

Ik overweeg om op te stappen, ik mag dan wel een contract hebben, maar het herroeping termijn gaat pas lopen zodra het product goed is geleverd aan de klant. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andre-007 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel erg vervelend en mag niet gebeuren. Daarom mijn vraag om bij de profielinstellingen van deze community al je gegevens in te vullen en dan kan een Vodafone medewerker voor je mee kijken wat er aan de hand is. Er zal onderweg iets mis zijn gegaan en dat kan alleen opgelost worden door een Vodafone medewerker. 

Heb nog even geduld, vul alvast de gegevens in, en dan komt het zeker in orde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Andre-007 

Hé, dat is gek! Ik neem graag een kijkje voor je achter de schermen om dit tot de bodem uit te zoeken. Wil je hiervoor jouw gegevens vermelden in je Community profiel? Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. Geef je een seintje als je dit hebt ingevuld?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic