Ashwinmang

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inkomende oproepen en smsen geblokkeerd

Ik heb sinds kort een probleempje. Mensen kunnen me niet bereiken en krijgen te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Hetzelfde geldt voor smsen, die komen nooit aan. Ik heb alle instellingen 3x nagekeken. Ik heb niemand op blok staan, of iets geks veranderd in de instellingen. Opnieuw starten helpt ook niet. Het rare eraan is dat ik wel kan bellen en smsen, alleen het ontvangen lukt niet. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Zal maandag voor de zekerheid ook even vodafone bellen. Maar als iemand een beter idee heeft is dat altijd welkom!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ashwinmang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb even contact opgenomen met de klantenservice. En het ging blijkbaar om een technische storing. Blijkbaar stond inkomende verkeer op blok. Dit is inmiddels al verholpen. Ik raad dus mensen met hetzelfde probleem even de klantenservice te bellen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ashwinmang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ps. Ik heb een samsung galaxy note 3
Anonymous
Niet van toepassing
Als de instellingen correct staan, het kaartje geactiveerd is en de dekking goed is (dus geen storingen etc. Dan raad ik je idd aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan eventueel vandaag ook al. Als er nog een rekening betaald moet worden dan kun je deze terug vinden in my Vodafone of maandag idd contact opnemen. De afdeling facturen/collections is op dit moment gesloten.
Knowledge93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem alleen ik prepaid ?? ik krijg geen oproepen of smsjes binnen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Ashwinmang en @Knowledge93, is het nog gelukt a.d.h.v. de tip van Steven-? We horen het graag van jullie.
Ashwinmang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb even contact opgenomen met de klantenservice. En het ging blijkbaar om een technische storing. Blijkbaar stond inkomende verkeer op blok. Dit is inmiddels al verholpen. Ik raad dus mensen met hetzelfde probleem even de klantenservice te bellen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt voor de terugkoppeling,@Ashwinmang
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic