Ernstjan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inkomende beller Id wordt niet weergegeven

Beste Allemaal, ik heb sinds kort een Note 3 en helemaal tevreden, alleen...
Sinds het gebruik van dit toestel komen alleen nog maar onbekende nummers door. Ook nummers die op de sim of in de telefoon zijn opgeslagen komen onbekend binnen. Ik heb alles al getracht, maar helaas nummers blijven onbekend. Bij het opvragen met de code *#30# geeft de dienst aan dat alles is uitgeschakeld. Het inschakelen met de code *30# geeft een ongeldige MMI code aan....
KAN IEMAND MIJ IN VREDESNAAM HELPEN DIT OP TE LOSSEN????
Alvast bedankt,

Ernst
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ernstjan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Allemaal, het is nog simpeler als gedacht. De Note 3 beschikt over een app "Vodafone". Deze app is voorzien van de functie instellingen waarbij je aan kan geven of je de nummers door wenst te geven of niet! Hoezo simpel! Instellen, aanzetten en het werkt! Bedankt voor het meedenken!
Ernst

Bekijk in context

5 Reacties 5
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Ernstjan ,
Leuk natuurlijk om te lezen dat je zo content bent over je nieuw toestel. Vervelend dat het met die nummerweergave niet helemaal gesmeerd loopt. Ik zou je adviseren om je simkaart eens even in een ander toestel te doen en dan op te starten. Hierdoor krijg je een update op ons netwerk en worden tevens alle "vreemde" instellingen gereset.
Ernstjan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator,
Ook al geprobeerd, werkt ook niet. Ik weet het echt niet meer, wordt een beetje wanhopig zo langzamerhand..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Misschien helpt het als je je toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Maak wel even een backup van je bestanden alvorens je dit doet.
Ernstjan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Allemaal, het is nog simpeler als gedacht. De Note 3 beschikt over een app "Vodafone". Deze app is voorzien van de functie instellingen waarbij je aan kan geven of je de nummers door wenst te geven of niet! Hoezo simpel! Instellen, aanzetten en het werkt! Bedankt voor het meedenken!
Ernst
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kijk eens aan! Goed om te horen dat het is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic