sharon1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony xperia z

hallo ik heb net 2 weken terug mijn telefoon terug gekregen van de reparatie....
want ik kan/kon me telefoon niet inkomen wegens een verkeerd wachtwoord.
nu heb ik hem terug en blijkt dat ik er nog steeds niet in kom want moet ik hier aan doen ik kan hem ook al niet een harde reset geven want hij wilt niks doen met die dingen.
ik hoor graag mvg sharon kalf
16 Reacties 16
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sharon1990 schreef:
hallo ik heb net 2 weken terug mijn telefoon terug gekregen van de reparatie....
want ik kan/kon me telefoon niet inkomen wegens een verkeerd wachtwoord.
nu heb ik hem terug en blijkt dat ik er nog steeds niet in kom want moet ik hier aan doen ik kan hem ook al niet een harde reset geven want hij wilt niks doen met die dingen.
ik hoor graag mvg sharon kalf
Hi Sharon,

Om welk wachtwoord gaat het precies? Bedoel je een pincode van je simkaart? Of bedoel je een wachtwoord dat je zelf hebt ingesteld? Wordt er gevraagd om je Google account?
paul92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste sharon,

als ik het goed begrijp is het niet de pincode van jou simkaart maar van de schermontgrendeling?

ik heb namenlijk dit zelfde probleem nadat mijn telefoon 1 dag leeg geweest is.

ben toevallig vandaag naar de vodafonewinkel geweest en daar is mij vertelt dat mijn telefoon idd ook naar de reparatie moest.

graag snelle reactie anders breng ik hem woensdag ook weg aangezien er verder schijnbaar geen opties zijn....

gr paul
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo Allemaal,

Als het de pincode betreft: die kunnen wij niet achterhalen. Wij kunnen wel de puk code nakijken. Als je 3x de verkeerde pincode intoetst, dan vraagt je toestel automatisch om de puk code.

Ik vermoed echter dat het in dit geval om de schermontgrendeling gaat. Als je het wachtwoord of het patroon vergeten bent (bij een Android toestel) om je scherm te ontgrendelen, dan kun je het toestel alsnog unlocken via je Google Account. Krijg je een melding om je Google Account in te voeren nadat je het wachtwoord een aantal keer verkeerd hebt ingevuld?
paul92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoevaak is dit nodig want na 30x krijg ik deze optie nog niet...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
paul92 schreef:
Hoevaak is dit nodig want na 30x krijg ik deze optie nog niet...
Dus je kunt echt ongelimiteerd een verkeerde code intoetsen? :8 Dat is raar. Krijg je dan wel elke keer dezelfde melding?
paul92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na elke 5 keer moet ik 30 seconden wachten dit gaat iig door tot de 75x fout intypen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je met een andere telefoon misschien een fototje maken van het scherm en dat hier posten? Dan weten we welk scherm het precies is en hoe we kunnen helpen.
-Marloes92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

ik heb sinds 4 maanden een Sony Xperia Z.
Maar als ik gebeld wordt of ik bel iemand, dan hoort de persoon aan de andere kant van de lijn mij wel, maar ik hoor die persoon niet. Ik heb me telefoon al opgestuurd naar Vodafone om het te laten repareren (nakijken wat er precies mis aan was) maar ik heb me telefoon in dezelfde staat terug gekregen dan dat het was. Dus ik hoor alweer niks. Wat is er nou precies mis mee?

Bvd,
Marloes.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Marloes,

Wat is er dan aangegeven dat er gerepareerd was, of waarom heeft er geen reparatie plaatsgevonden? Ik neem aan dat ze in de winkel ook je simkaart hebben getest?
-Marloes92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

De telefoon is via de post thuis gebracht. Ik heb aan de mensen die de telefoon kwamen leveren gevraagd wat er mis aan was, maar hun wisten mij dat ook niet te vertellen. Ik heb me simkaart niet laten testen in de winkel, waarom moet de simkaart getest worden? De telefoon heb ik opgestuurd naar een tussen persoon van Vodafone, die hem kon repareren, wat helaas niet gedaan is.

Groet.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als het via Dynafix gerepareerd is kunnen mijn collega's van de klantenservice aan de hand van het reparatienummer kijken wat er precies gerepareerd is. Je mag dan bv contact opnemen via Facebook of Twitter maar ook via Telefoon of mailen via My Vodafone. Eventueel kan het helpen om je toestel opnieuw op te sturen ter reparatie.

Je zou eventueel nog kunnen proberen of je degene aan de andere kant van de lijn wel hoort als je het toestel handsfree gebruikt of op de luidspreker zet. Misschien is het 'oorspeakertje' wel defect.
-Marloes92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb het al geprobeerd om met oortjes of op luidspeaker te praten, maar dan nog komt er geen geluid uit.
De telefoon is inmiddels opgestuurd naar Dynalogic, het is nu afwachten hoe de telefoon nu terug komt.
Anders stuur ik wel via Facebook een privébericht om verder te kijken wat er precies mis aan is.
Gegroet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
-Marloes92 schreef:
Hallo,
Ik heb het al geprobeerd om met oortjes of op luidspeaker te praten, maar dan nog komt er geen geluid uit.
De telefoon is inmiddels opgestuurd naar Dynalogic, het is nu afwachten hoe de telefoon nu terug komt.
Anders stuur ik wel via Facebook een privébericht om verder te kijken wat er precies mis aan is.
Gegroet.
Oh, dan lijkt het er inderdaad wel op dat er toch echt iets mis is met de telefoon. Als je de telefoon gaat ophalen bij de winkel, vraag dan even of de medewerker kan zien wat er nou precies mis was. Daar kunnen ze je vast meer informatie over geven!
maikelmt5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds augustus het zelfde probleem. Aller eerst heb ik een nieuwe simkaart ontvangen, daarna is het toestel 2x opgestuurd. Maar ze hebben het toestel de 1e keer extern gerepareerd, ik had nog steeds geen gehoor met bellen. De 2e keer opgestuurd voor reparatie hebben ze niets kunnen vinden en ook niets gemaakt, nu zijn we 3 maanden verder en het toetsel is voor de 3e keer op reparatie gestuurd. Ik heb toetsel pas een half jaar en dus pas 2 maanden kunnen gebruiken. Kan iemand mij raad geven?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Repareren is op dit moment de enige oplossing. Mocht hij na de 3e keer nog steeds niet goed werken dan kun je wellicht samen met de winkel tot een oplossing komen.
Hansie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb dit probleem, heb mijn Xperia Z inmiddels via de vodafonewinkel ter reparatie meegegeven. Nu maar afwachten. Kan hem ook op geen enkele manier resetten en er komt ook geen melding dat ik mijn mailadres of iets dergelijks moet invullen..toestel is nog maar 3 weken oud of moet ik zeggen jong. Zal wel een softwarefout zijn.
Hoop dat dit binnen de garantie valt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic