MP21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BB 9780 "Tunnel Failed" bij Twitter

Help! Ik heb sinds gisteren mijn abonnement verlengd (in april loopt mijn huidige Sim-Only abonnement af). Mijn nieuwe abonnement is RED 2 jaar i.c.m. Samsung Galaxy S4. Dit abonnement moet (als het goed is) pas 2 april 2014 ingaan, omdat mijn huidige abonnement dan pas afloopt. Echter; ik wil net even op twitter kijken en waar normaal mijn timeline vol met tweets hoort te staan, staat nu alleen de melding "tunnel failed". Maar als het goed is heb ik nu nog gewoon mijn Sim-Only abonnement met Blackberry-aanvulling. Wat gaat hier mis? Battery-pull heb ik al meerdere keren geprobeerd en mobiel netwerk uit- en aanzetten ook al, beide haalt niets uit. Help!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo MP21,

Allereerst welkom op het forum!

Ondervind je dit probleem alleen met Twitter of kun je helemaal geen verbinding maken met het internet? Indien je helemaal geen verbinding kunt maken kan het zijn dat je BlackBerry bundel niet meer actief staat. In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (1200/1201) of collega's via Facebook of Twitter.

Als je alleen problemen met Twitter ervaart raad ik je aan de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit kan eventueel helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic