Energieboy wrote:
Sorry EduardMR
Dit heeft niets met lezen te maken. Ik zeg je gewoon dat dit overal bij elke provider is. Dat is niet soft doen, maar gewoon de waarheid. Dan moet je gewoon elk jaar een jaar contract nemen en geen 2 jaren. Dan kan je elk jaar overstappen naar een andere provider en krijg je geen kosten (oh wacht, dan krijg je misschien weer aansluitkosten).
Kom op zeg, ik geef niets anders aan dan dat het overal zo is en dan moet jij niet aankomen dat ik soft doen over Vodafone. En ik heb mijn mening gegeven maar daar heb jij niets mee, zo te lezen. Prima toch, uitgepraat. Succes en nog een hele fijne dag!
De essentie van mijn stuk was, dat ik het belachelijk vind dat providers dit middel gebruiken om tussentijds tarieven te verhogen en dat alleen voor bestaande gebruikers.
Ik vind contract is contract tegen een vaste prijs. Je ziektekosten premie stijgt toch ook niet tussentijds.
Het is gewoon een middel om weer extra geld uit de zakken van mensen te kloppen, niets meer en niets anders en daar ageer ik gewoon tegen.
Daar hoor ik je niet over, dus begrijp je mijn stuk niet. Reageer dan gewoon niet als je het niet begrijpt, maar ga niet zo'n soft Vodafone verhaaltje ophangen, "van iedereen doet het, dus waar heb het over”.
Ook over de ongelijkheid, dat ik en ook anderen meer moeten betalen dan nieuwe klanten. Geld de inflatiecorrectie dan opeens niet meer? Vanwaar die ongelijkheid.
Dit soort zaken, daar heb ik het over, maar die zie jij blijkbaar niet.
Wat mij betreft hoef je niet meer te reageren, wat ik heb mijn zegje gedaan. Maar gezien je vele reacties hier, zal je wel weer een weerwoord hebben. Ik ben er klaar mee, laat een ieder zijn conclusies maar trekken.