Jodyashleigh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Graag wijzig ik mijn datum incasso naar de 26e van de maand. Als het kan, dit graag per mail of sms bevestigen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @Jodyashleigh 
Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community. Welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Ik heb de aanvraag dan ook direct ingediend om de incassodatum aan te passen naar de 26e van iedere maand. Het is altijd rondom een bepaalde datum, in jouw geval de 26e, ivm weekenddagen en feestdagen. Dit gaat in vanaf de factuur van augustus. De komende factuur tot aan deze datum zal dus nog via de oude betaalmethode en datum gaan. Houdt dit eventjes goed in de gaten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jodyashleigh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is mogelijk om dit aan te laten passen!
Dit is een klanten helpen klanten community van Vodafone en ik kan je daar niet mee helpen. Maar gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online die je daarmee wel kunnen helpen. Deze komen elke dag de community af en zodra die je bericht zien dan zullen ze je verder helpen. 

Zet alvast in je instellingen de gevraagde informatie zodat de medewerker alvast je gegevens er bij kan pakken. Wil je weten waar je aanvullende informatie kan invullen en hoe, kijk hier. Wil je daar niet op wachten dan kan je ook contract opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of door een chat te starten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @Jodyashleigh 
Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community. Welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Ik heb de aanvraag dan ook direct ingediend om de incassodatum aan te passen naar de 26e van iedere maand. Het is altijd rondom een bepaalde datum, in jouw geval de 26e, ivm weekenddagen en feestdagen. Dit gaat in vanaf de factuur van augustus. De komende factuur tot aan deze datum zal dus nog via de oude betaalmethode en datum gaan. Houdt dit eventjes goed in de gaten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic