Hoi @Markvano
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard vervelend wat je allemaal is overkomen maar op dit moment kan Vodafone niet zoveel. Als het abonnement op je ex haar naam staat en deze zegt het abonnement op, dan kunnen ze daar niets aan doen. Jij zal met haar moeten regelen dat ze het contract op je eigen naam zet. Maar als het abonnement al is opgezegd en het nummer is verlopen, dan is het omzetten niet meer mogelijk. Als deze geblokkeerd is, dan zal je met haar moeten regelen dat ze deze weer actief maakt en het aan je gaat overdragen. Dat zijn nu eenmaal de strenge AVG regels en daar moet Vodafone zich aan houden.
Het is natuurlijk heel erg vervelend als instanties je huidige nummer kennen maar als je niet meer door 1 deur kan dan is het misschien goedkoper, en slimmer, om zelf een prepaid te kopen, of een abonnement aan te schaffen, en je nieuwe nummer aan iedereen door te geven. Maar het is natuurlijk helemaal aan je zelf wat je graag wil.
Daarnaast wil ik je melden dat deze community open is voor iedereen en dus ook door iedereen is te lezen. Zorg dat je geen privé gevoelige informatie hier plaatst! Ik zal vragen of een medewerker van Vodafone de gegevens, die nu online in je bericht staat, verwijderd. Je kan dit zelf namelijk niet meer wissen.