Hallo,
Ik zou graag mijn incassodatum willen verplaatsen naar de 28ste van de maand.
Bij voorbaat dank, Petra
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Anonymous, goedemorgen en welkom hier!
Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt en de datum van afschrijving verplaatst naar het laatst mogelijke incasso-moment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand plaatsvinden.
Hoi @Anonymous
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Hi @Anonymous, goedemorgen en welkom hier!
Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt en de datum van afschrijving verplaatst naar het laatst mogelijke incasso-moment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand plaatsvinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.