LJFrans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo, ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt. Mvg Linda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

@LJFrans Bedankt voor jouw snelle privéberichtje! Bij deze heb ik de incassodatum voor je aangepast naar de 28e van de maand. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @LJFrans 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hoi @LJFrans
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van de automatische incasso voor je te wijzigen. Dit kan tussen de 14e en 28e van de maand. De 1e van de maand is dus helaas niet mogelijk. Om dit aan te passen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.
 

Ook kun je altijd even een chat starten met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen deze wijziging dan direct voor je aanpassen en dan is het iets sneller geregeld dan via de Community.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

@LJFrans Bedankt voor jouw snelle privéberichtje! Bij deze heb ik de incassodatum voor je aangepast naar de 28e van de maand. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic