UserNP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hoi,

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen naar de 27e van de maand. Wat moet ik hiervoor doen? Ben er niet uitgekomen via mijn account... Alvast bedankt voor de reactie!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @UserNP
Een warm welkom op de Vodafone Community!
 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je te wijzigen. Uiteraard heb ik ook wat extra informatie van je nodig om deze aanpassing door te voeren, namelijk: 

Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Wil je deze informatie in een privéberichtje naar mij toe sturen? Dit kun je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
 

Uiteraard kun je deze wijziging ook gemakkelijk telefonisch of via de chat regelen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @UserNP
Een warm welkom op de Vodafone Community!
 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je te wijzigen. Uiteraard heb ik ook wat extra informatie van je nodig om deze aanpassing door te voeren, namelijk: 

Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Wil je deze informatie in een privéberichtje naar mij toe sturen? Dit kun je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
 

Uiteraard kun je deze wijziging ook gemakkelijk telefonisch of via de chat regelen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic