Teunmunsters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum aanpassen

Beste, 

Is het mogelijk dat mijn incassodatuk gewijzigd kan worden naar de 28ste van de maand?

 

Groetjes Teun

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Teunmunsters 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en je kan @Cecilia  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als Cecilia  onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Teunmunsters
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen. De incasso kan plaats vinden tussen de 14e en de 28e. Dit is in verband met het klaarzetten van de factuur.Houdt er rekening mee dat de incasso altijd rondom een datum plaats vindt. Dit is i.v.m. weekenden en feestdagen. 

Ik kan deze wijziging via deze weg voor je regelen. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik hiervoor wat extra gegevens van je nodig. Wil je deze mij toesturen in een privéberichtje. Uiteraard kan je deze wijziging ook laten verwerken door een van mijn collega's via de klantenservice. Al onze contactmogelijkheden vind je hier.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Teunmunsters,

 

Ik heb van Cecilia je gegevens doorgekregen om de incasso aan te passen. We missen alleen voor de verificatie nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Wil je deze nog (privé) naar mij of Cecilia toesturen? Dan gaan we aan de slag!

Teunmunsters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

**Mod edit: Dank je, toch voor de zekerheid openbaar verwijderd**

 

Alvast  bedankt!!!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dank je, @Teunmunsters. Ik heb het zojuist aangevraagd. Er gaat altijd een maand overheen en omdat de factuur van deze maand al is geweest (en het de laatste dag van de maand is), is het mogelijk dat januari nog volgens je huidige cyclus gaat. Daarna is het aangepast 🙂 Fijne jaarwisseling!

Teunmunsters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super bedankt voor de moeite! Fijne jaarwisseling!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic