Rekening Alleen-lezen Opgelost
Goedemorgen, hier ben ik weer! Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone. Toen kwam de e...
Welkom op de Vodafone Community
Goedemorgen, hier ben ik weer! Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone. Toen kwam de e...
Ik ben mij aan het voorbereiden om komende zomer onbezorgd met de camper op vakantie te gaan naar o.a. Kroatië en TV te kunnen kijken, met gebruik maken van mijn mobiele abonnement, wanneer ik wil met...
Hallo allemaal, Weet iemand waarom ik nog geen update naar Android 9.0 heb gehad? Ik heb een Samsung Galaxy S8+ als het goed is unbranded. Alvast bedankt voor reactie..
Wat kost een simcard in Egypte bij Vodafone
ongelofelijk maar waar, van t kastje naar de muur sinds november 2019: op 21 nov overzetting prepaid naar abonnement aangevraagd, activatie gepland op 28 nov, nadien een case aangemaakt omdat er niks ...
We willen beide een nieuw nummer, kunnen we dit aanvragen?
Hallo! ik vroeg me af of mijn nieuwe telefoon al is opgestuurd? Ordernummer: ******* Met vriendelijke groet Merel treep
?
Vandaag kreeg ik via mail dat door er iets mis is gegaan in het logistieke proces dat de levering van mijn bestelling niet door gaat. Naderhand kreeg ik een mail dat ze vandaag tussen 15:00 en 19:00u ...
Bijna twee weken geleden een aanvraag gedaan om het laatste gedeelte van mijn toestel af te kopen en nog steeds geen afkoopsom in mijn mailbox hoe is dit mogelijk dat het zo lang moet duren?
Goedendag. Ik werk bij een groot onroerend goed bedrijf. Ik heb snel internet nodig voor mijn werk. Ik gebruik momenteel een andere provider, maar ik ben op zoek naar een vervanging. Dus alsjeblieft, ...
Mijn telefoon wordt gestart door het invoeren van het wachtwoord en vervolgens swipe ik het figuur voor de ontgrendeling. Maar sinds vanochtend vraagt de telefoon voor vergrendeling nogmaals om een wa...
Goedemiddag, Ik heb een Samsung S10e aangeschaft. Erg blij mee, alleen hij geeft geen pushmelding van GMAIL. Bij overige apps geeft geen problemen. Het lijkt erop dat GMAIL na een paar minuten in de s...
NewsHeb je op je rekening van januari kosten staan die je in december al betaald hebt? No worries, dit is bekend bij ons. Als jij je abonnement vorige maand niet gewijzigd of verlengd hebt, en je hebt...
Eind december het hele gezin op red together gezet. Top, 160gb te verdelen. Echter is de app sinds 1-1-202 na 00:00 uur nog nooit weer bijgewerkt. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar mag nie...
De app werkt niet meer goed met mijn nieuwe telefoon in kan inloggen en dan staat er fijn even geen rekening nu , en voor de rest gebeurt er niets en sluit hij zelf weer af en ja ik heb de app al op n...
Het zijn uitpakweken bij Vodafone! En dat betekent gratis 10 GB data voor jou tijdens de feestdagen. Zo ervaar je hoe het is om maximaal verbonden te zijn met GigaNet: het krachtige netwerk van Vodafo...
Ik heb al meer dan een maand geen data meer. Al tig keer heb ik contact gehad met de klantenservice, maar het wordt maar niet opgelost. Ik moet steeds maar wachten, het zou steeds worden opgelost. Er ...
Ik gebruik voor mijn email zowel gmail als ziggomail. Hoe kan ik die binnen een programma bijvoorbeeld van gmail of ziggo onderbrengen?
Vandaag is mijn abbo bij Vodafone ingegaan. Ik ben ook klant bij Ziggo en zou dubbele data krijgen, dus 2GB ipv 1 GB. In My Vodafone zie ik maar een bundel van 1 GB. Wanner krijg ik de extra data?
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...