Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Toewijzen van data bij Red Together Alleen-lezen Opgelost

Beste community, Ik zie dat er al verschillende topics zijn geopend over het delen van de datapot bij Red Together abonnementen. Deze zijn echter wel een jaar oud dus misschien verouderd. Ik ben Ziggo...

MennoW95 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

verlenging contract opzeggen Alleen-lezen Opgelost

ik heb onlangs mijn contract (simonly) bij Vodafone verlengd voor 2 jaar. Dat wil ik wijzigen in 1 jaar.

door Niet van toepassing

sms probleem Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een probleem met sms versturen, dit lukt niet! Sms versturen lukt wel! Wat kan ik doen? Mijn toestel is een Iphone XS Max

Cooljazz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opzeggen ivm verhuizing Alleen-lezen Opgelost

Ivm verhuizing willen we ziggo  tv en internet opzeggen  

Red essential overzetten naar red together extra Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Een familielid van mij heeft een Red Together abonnement op haar naam, waaraan een ander familielid met een Red Together Extra abonnement is verbonden. Ik zou graag ook graag onder dit gr...

Sabjo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaart activeren lukt niet - onjuiste gegevens Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet mijn nieuwe simkaart activeren en ik weet hoe dat moet maar mijn juiste telefoon nummer staat er wel maar niet mijn juiste sim kaart nummer

Joeyvdg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra data - mail ontvangen, maar ik zie het niet terug Alleen-lezen Opgelost

hallo , ik heb op 28/02 en sms gekregen dat ik elke maand meer data kreeg, nu zijn we 2 maand verder en heb nog steeds niets , meer mensen last van ?

henk7028 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed verbruikt terwijl ik niet heb gebeld? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ben net op pad geweest (mobiel mee) en zag bij thuiskomst dat er beltegoed is afgeschreven terwijl ik niet gebeld heb. Kunnen jullie dat verklaren?

Gjgunnink door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen en internetten tegelijk Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds begin 2020 plotseling niet meer op internet als ik een telefoontje krijg of zelf bel op mijn note 9. op eerdere vragen werd door vodafone medewerkers geantwoord dat dit komt door terugrol...

mrkoker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuwe zendmast Dronten west Alleen-lezen Opgelost

Dag, wij hebben sinds enkele weken een nieuwe zendmast geplaatst gekregen in onze wijk omdat de dekking zowel binnen als buitenshuis slecht is. Nu is de mast dus geplaatst en is de dekking nog steeds ...

Gemiddelde wachttijd chat bij contact MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb nu een paar keer een issue gehad als ik laat of in de nacht een vraag heb en via de chat knop in de MyVodafone site die 24/7 beschikbaar zou zijn. Afgelopen nacht had ik dit dus maar ook al...

Nogeenik door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Hoe werkt het overstappen en nummerbehoud? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil overstappen naar vodaphone, mijn huidige contract loopt tot augustus dit jaar. Regelen jullie de overstap en het nummerbehoud?

Coin Master spelen en spins kopen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag coinmaster spelen en spins kopen via vodafone . Dit lukt niet

stabo043 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaling eindfactuur Alleen-lezen Opgelost

Hallo, op 11 april 2020 was de einddatum van mijn abonnement. Na meerdere keren gebeld te hebben zou er geen bedrag meer open staan omdat ik ook niet kon bellen, geen internet heb enzovoort. Nu is er ...

Chelseavw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SD-kaart - Alleen lezen Alleen-lezen Opgelost

sdkaart werkt niet correct. En staat op aleen lezen. wat kan ik hieraan doen?

Ruud1971 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen My Vodafone - nieuw mobiele nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet inloggen op mijn Vodafone omdat u mijn oude telefoonnummer gebruikt.

Hartog door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g ontvangst Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een red together abonnement. 2 hebben prima 4g maar 1 helemaal niet. Als ik deze telefoon via mijn hotspot verbind is het wel goed. Kan dit aan de simkaart liggen?

GTR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

dekking duitsland slecht - worden Nederlandse verbindingen geknepen? Alleen-lezen Opgelost

Dag, sinds een paar dagen is de dekking van het internet binnen Duitsland dramatisch slecht. We zijn als binnenschipper afhankelijk van internet nu onze kinderen noodgedwongen aan boord zijn en op afs...

Blijft opgeslagen muziek behouden - Apple Music Alleen-lezen Opgelost

Ivm overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm van Vodafone heb ik 6 maanden gratis Apple music gekregen. Ik had al een betaald Apple music abonnement. Dat heb ik stopgezet. Mijn vraag is of de numme...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen