Donz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incasso niet gelukt

Goedemorgen, 

 

De incasso van september is niet gelukt. Hoe kan ik de factuur alsnog betalen of moet ik wachten op een bericht van Vodafone.

 

Groet Don 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xJBx

Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 22Likes

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren dat dit mislukt door één of andere reden, je kan op de link hier onder lezen wat je kan doen.

https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Betaal-je-rekening-via-My-Vodafone/ba-p/203276 

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 22Likes

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren dat dit mislukt door één of andere reden, je kan op de link hier onder lezen wat je kan doen.

https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Betaal-je-rekening-via-My-Vodafone/ba-p/203276 

Donz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor deze reactie. Daarmee ben ik geholpen en heb ik het gelijk kunnen uitvoeren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic