Alles gelezen over de kosten... bla-bla-bla. Weet ik. Ik heb wel in augustus 2013 door gegeven dat het niet mogelijk is om rekening via de incasso te betalen. Het was geen probleem volgens de medewerker. Als je maar de rekening op tijd (dus VOOR de incasso datum die je online kan zien) betaald. Ging prima. Alleen deze maand heb ik twee 'mislukte incasso's' moeten betalen. He he... heb ik toch doorgegeven dat het NIET KAN. Ik heb wel mijn rekeningen op tijd betaald (voor de incasso datum, en ik had online een "groene vinkje" gezien, 'betaald' dus). Nee hoor... Want vanochtend heb ik aan de telefoon gehoord van de klantenservise dat ivm met SEPA MOGEN (MOET niet maar het MAG wel dus DOEN ze het ook) ze de incasso 5 dagen VOOR de incasso datum versturen (fijn dat jullie het vermeld hadden ergens (niet)... maar ik wist er niets van). Heb ik mijn rekeningen netjes 23ste betaald. maar nee hoor... incasso's gingen dezelfde dag nog uit. En ja hoor, mevrouw, het is op uw kosten. Fijn. Ik vind het onbeschoft. Ik heb netjes de situatie uitgelegd, verteld dat het niet kan via incasso maar ik let altijd goed op, kijk altijd online en zodra ik de rekening PDF'je zie betaal ik deze. Maar dat is dus niet genoeg blijkbaar. Dag, Vodafone. Twee abonnementen minder vanaf december.