PBHulshof

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incasso datum

Hallo,

 

Ik wil graag mijn incassokosten de inzogen van de 21e naar de 25e.

 

Kan dit worden aangepast?


Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @PBHulshof. Ik heb het bij deze geregeld. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen vanaf maart zullen rond de 25e worden afgeschreven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @PBHulshof 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als zij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @PBHulshof
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Zeker kan de datum van afschrijving worden gewijzigd. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik daarvoor wat extra gegevens van je nodig ter verificatie. Zie ik je privéberichtje snel tegemoet? 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @PBHulshof. Ik heb het bij deze geregeld. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen vanaf maart zullen rond de 25e worden afgeschreven.

PBHulshof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic