Yvonnevanos

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In Kudelstaart geen telefoon en Internet is er een storing?

Ik heb geen internet en telefoonverbinding in Kudelstaart. Is er een storing?

Met vriendelijke groet,
Yvonne van Os
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Yvonnevanos ,

Wat vervelend voor je zou je na het lezen van dit bericht even kunnen kijken naar de volgende twee links onderaan het bericht of er bij jou enige werkzaamheden of storingen zijn?
Test ook even hoe het 2G netwerk eraan toe gaat, mocht deze wel naar behoren werken gebruik deze dan tijdelijk.

Ook staat er op het Forum en handige lijst van tips als je niet kunt bellen smsen of internetten, bekijk deze hier!

Yvonnevanos
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hier al gekeken, maar er stond geen storing of werkzaamheden vermeld. Het internet valt steeds weg en Vodafone is niet beschikbaar is de foutmelding die ik krijg plus een verbodsbord parkeren ;).

Bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,
Yvonne van Os

Yvonnevanos
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alle testen uitgevoerd en instellingen gecontroleerd. Website gecheckt op wrrkzaamheden en storingen. Werk nu op huus wifi.

Met vriendelijke groet, Yvonne van Os
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Yvonnevanos ,

Het is niet de bedoeling om meerdere topics te openen over één onderwerp! Dit is tevens tegen de regels van het Forum.
Zou je ons ook even willen vertellen hoelang je hiervan last hebt, bedankt. En correcte datum is handiger dan ongeveer.
Yvonnevanos
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de informatie die mij werd gestuurd moest ik hier een aparte topic van maken, misschien een controle van jullie kant op het proces. Vervolgens heb ik het vanmorgen rond 9:00 voor het eerst gemerkt. Dus 29 juli dat is niet ongeveer.

Ik vind de toon niet plezierig. NNog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Yvonne van Os
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Yvonnevanos ,

Zo probeer ik niet over te komen. Zal er wel even op letten dan, we willen gewoon geen dubbele topics op het Forum daardoor ontstaat verwarring, wou je daarvoor alleen even aan opletten. Je had al en topic gemaakt dat is dus deze ;).

Dus eigenlijk sinds kort hmm dan kan het nog zo zijn dat de lijst kan worden bijgewerkt later op de dag van storingen of werkzaamheden.

Maar 2G werkt dat nou wel of niet?
Yvonnevanos
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke no hard feelings, snap het en volgde alleen maar jullie protocol, maar misschien heb ik het niet goed begrepen. Netwerk onstabiel van g naar e of niets.

Met vriendelijke groet,

Yvonne van Os
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo,

Het kan inderdaad kloppen dat je problemen ervaart op deze locatie. Er zijn momenteel namelijk werkzaamheden om het netwerk te verbeteren. We hebben hier zojuist een melding van gemaakt op het forum. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Houd dit topic in de gaten voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic