eser62

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten bundel kosten, ondanks fout van vodafone, voor mijn eigen rekening.

.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @hobiiee & @eser62
Bij bepaalde abonnementsvormen klopt de weergave van het tegoed niet 100%. De verstuurde sms berichten hangen daar mee samen:
- Op het moment dat wij constateren dat dit het geval, wordt dit correct opgelost door de collega's van de klantenservice (via 1201 of 24/7 chat)
- Kosten die onterecht zijn komen niet op de rekening.

Helaas kan het voorkomen dat je hierdoor iets langer moet wachten als je hen belt. Dit omdat we deze zaken gelijk aan de telefoon van A-Z oplossen. Excuses voor het ongemak, het is zeker vervelend. Hopelijk staat het snel allemaal weer goed.

Bekijk in context

4 Reacties 4
hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Eser62,

Ik weet niet wat er allemaal bij Vodafone aan de hand is maar ik heb een soort gelijk probleem. Ik kreeg vandaag een SMSje dat ik over mijn data bundel heen ben. (Heb geen eerdere waarschuwing gehad per sms.) Ik heb volgens de Vodafone app nog 2GB te gebruiken. In de SMS stond ook dat ik nu extra kosten krijg. Dit is onmogelijk, want ik heb een blox onbeperkt internet. Dus als ik mijn data heb gebruikt wordt mijn snelheid verlaagt en krijg ik dus nooit extra kosten. Mijn snelheid is ook nog niet verlaagt.

Hopelijk heeft Vodafone snel door dat er iets goed fout gaat en herstellen ze dit zonder als als klant te benadelen.

Met vriendelijke groet,
Hobiiee
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @hobiiee & @eser62
Bij bepaalde abonnementsvormen klopt de weergave van het tegoed niet 100%. De verstuurde sms berichten hangen daar mee samen:
- Op het moment dat wij constateren dat dit het geval, wordt dit correct opgelost door de collega's van de klantenservice (via 1201 of 24/7 chat)
- Kosten die onterecht zijn komen niet op de rekening.

Helaas kan het voorkomen dat je hierdoor iets langer moet wachten als je hen belt. Dit omdat we deze zaken gelijk aan de telefoon van A-Z oplossen. Excuses voor het ongemak, het is zeker vervelend. Hopelijk staat het snel allemaal weer goed.
Ontevreden123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, word niet serieus genomen bij de klantenservice aan de telefoon ik ben gewoon moedeloos...
spikman

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Eser62,

Is bij jou inmiddels een oplossing naar voren gekomen door Vodafone?

Bob
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic