Bianca1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik voel mij echt genept door Vodafone

Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement bij Vodafone. Heb al meerdere storingen meegemaakt dus wat dat betreft was ik er al niet heel blij mee.
Vandaag zag ik dat de factuur van maart was afgeschreven: 110 euro????? Ik ben dus gelijk naar mijn Vodafone gegaan en zag dat er voor deze maand ook al een rekening stond van tot nu 55 euro ?? ik ben dus gaan zoeken en zag dat mijn data iedere dag werd gefactureerd, heb dus weer verder gezocht en dat direct in mijn Vodafone uitgezet.
daarna ben ik gaan bellen, de vrouw aan de telefoon zei dat ik zelf het data block er op 17 maart heb afgehaald en vandaag er weer opgezet? Nouuuuu echt niet dus! Ik vroeg haar ook waarom ik dat nou weer ineens zou doen? Haar reactie was omdat ik waarschijnlijk beter internet wilde. Sja als dát zo zou zijn dat had ik wel een abonnement voor 40 euro all in bij Robin mobile genomen. Aparte is dus ook dat ik vandaag een sms kreeg toen ik de blocker er op zette maar dus nooit een sms heb gekregen toen ik het er volgens haar zelf heb afgehaald.
vertrouwen in Vodafone is nu compleet weg, gelukkig loopt het nog maar een maand dan ben ik in ieder geval direct geen klant meer hier. Wát een slechte service!!!
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Bianca1980
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, wat vervelend om dit mee te maken. Maar ook vreemd dat je geen sms hebt ontvangen bij het opzeggen van je internet Blox. Als ik hier Blox aan en/of uit zet dan krijg ik altijd een smsje. Dus wel een beetje vreemd dat jij daar niets van hebt ontvangen.

Hoe het nu verloopt kan ik je niet zeggen want ik ben ook maar een klant en dit is een klanten helpt klanten community en door andere klanten niet in te zien wat er nu is gebeurd. Daarom denk ik dat je het beste je klacht kunt sturen via een privé bericht naar Facebook of Twitter. Daar kunnen ze voor je kijken wat er nu aan de hand is.

Het is natuurlijk erg vervelend en jammer dat Vodafone het vertrouwen heeft weggehaald bij je. Ik hoop dan ook dat ze deze weer snel kunnen herstellen. Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's Bianca1980?
Wij kunnen iedere aanpassing op het abonnement of van BloX inzien. Zodra je dan ook iets aanpast via de app of via de website, wordt dit geregistreerd.
Ook bij het uitzetten van deze BloX wordt een sms verstuurd: Beperkt Internet staat uit. Wanneer je databundel op is, behoud je je snelheid en betaal je een buiten bundeltarief. Beheer BloX in My Vodafone
Mijn collega's kunnen controleren of deze sms is verstuurd en afgeleverd.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Bianca1980

We ontvangen graag nog een reactie van jou 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic