sobermikel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan wel bellen. Niet gebeldworden

Hallo,

Vandaag nieuwe Iphone 6S met nano simkaart ontvangen.
Deze simkaart ter vervanging van oude simkaart met hetzelfde nummer.
Simkaart via my vodafone geactiveerd.

Sinds nieuwe simkaart kan ik niet meer gebeld worden. Wel zelf bellen.
In een andere telefoon werkt de simkaart ook niet.
Ik heb ook al gekeken of de 'niet storen' functie aan staat. Dit is niet het geval.

Probleem speelt vandaag ineens, vanaf het plaatsen van nieuwe simkaart.

Wie kan me helpen?
14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi sobermikel,

Zou je eventueel contact kunnen opnemen met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/

Wellicht dat er iets mis is gegaan tijdens het activeren. Er zijn ook geen andere netwerk instellingen door jezelf veranderd?
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Bedankt voor het bericht.
Ik bel morgen de klantenservice. Ik heb zelf geen enkele instelling veranderd. Ik heb geprobeerd om opnieuw de simkaart te activeren. Echter krijg ik dan een foutmelding.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi sobermikel,

Klopt je kunt de simkaart eenmalig zelf activeren via MyVodafone, het is niet zomaar mogelijk dit nogmaals te doen. Vreemd dat er geen instellingen zijn veranderd, in een ander toestel zijn de problemen nog steeds in zicht zeg je. Mocht je met de klantenservice hebben gesproken horen we graag van je terug of het is opgelost.

Fijne avond.
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad de nieuwe simkaart ook in een ander toestel geprobeerd. Hier kon ik ook we zelf bellen, maar niet gebeld worden. Mensen die me bellen krijgen dan te horen: alle lijnen zijn in gesprek. Of de telefoon gaat helemaal niet over en het blijft stil. Verder werken alle functies naar behoren.

Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit laten onderzoeken voor je.
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Het schijnt dat er nog een 'order' openstaat. Hierdoor kan ik pas vanaf 17 december weer worden gebeld.
Vreemd, maar goed...
Jvbenthem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde. Ook op 3 december een iPhone 6s ontvangen. Vervolgens gisteren geïnstalleerd. Vanmorgen kwam ik er achter dat ik niet gebeld kon worden. Zelf kan ik wel bellen. Heb contact gehad met de klantenservice en wacht nog op antwoord. Erg vreemd dit....
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het ook vreemd. Ik heb het idee dat vodafone niet helemaal weet wat ze ermee aan moeten. Dat ik na 17 december wel ineens gebeld zou kunnen worden.
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is opgelost. Ze hebben me op een ander netwerk gezet en kan nu weer worden gebeld.
Wel een vreemd antwoord van de dame gisteren die zei dat er een 'order' open staat en ik daardoor niet gebeld kan worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
sobermikel, fijn dat het is opgelost! Wijzigingen in het systeem worden bij ons intern orders genoemd. Als het een order is voor het wijzigen van iets wat te maken heeft met het belgedeelte dan kan dit de oorzaak zijn geweest. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
sobermikel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben uiteindelijk door de netwerk crew opgebeld. Zij hebben het probleem opgelost door mij op 'een ander netwerk' te zetten.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het verholpen is sobermikel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic