tommer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen op de My Vodafone website na wijziging van telefoonnummer naar emailadres

gisteren kreeg ik een verzoek van de My Vodafone website, om mijn gebruikersnaam te wijziging van mijn telefoonnummer naar mijn emailadres. dat heb ik gedaan. nu kan ik niet meer inloggen op de My Vodafone website. ik probeer in te loggen met mijn emailadres en krijg de foutmelding dat ik niet kan inloggen met mijn telefoonnummer : "U logt niet meer in met uw mobiele nummer. Vanaf nu logt u namelijk in met uw e-mailadres en wachtwoord.". Het lijkt erop dat de (chrome) browser nog onthouden heeft dat ik eerder heb ingelogd met mijn telefoonnummer. Ik kan trouwens wel inloggen op de My Vodafone website met mijn emailadres via een andere browser. Maar ja : chrome is the best.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Karen60,

Wis eens alle cookies en caches. Probeer het daarna nog eens op je laptop. Mocht dat niet werken raad ik je een andere browser aan.
Daarna zou ik contact opnemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact op welke manieren dit kan.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@timmer,

Verwijder eens de cookies van chrome, daarna zal het namelijk werken 🙂

Groetjes stevied86
Karen60

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij lukt het wel op de laptop om in te loggen. Vervolgens krijg ik een zandloper en die blijft... krijg dus geen gegevens.. Op mijn telefoon krijg ik een melding dat het e-mailadres onbekend is. Vreemd laptop Kent het adres wel, telefoon niet. Op beiden kom ik niet bij mijn gegevens.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Karen60,

Wis eens alle cookies en caches. Probeer het daarna nog eens op je laptop. Mocht dat niet werken raad ik je een andere browser aan.
Daarna zou ik contact opnemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact op welke manieren dit kan.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Karen60

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het meedenken Stevie86, cache enzo verwijderd van laptop en telefoon geherstart. Kom nu wel in account op telefoon. Op laptop lukte dat al. Echter als ik naar overzicht ga, krijg ik bij beide een eeuwig durende zandloper... ga dus maar naar support...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic