Jonathan1982

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel

Ik heb dit bericht gestuurd en het onderwerp is op slot gezet, maar ik heb nog geen oplossing:

Beste Vodafone,


Ik heb nu al een tijdje een abonnement bij jullie. Voorheen was het altijd dat als je data op was, dat je automatisch 100mb extra kreeg voor 2,50 geloof ik. Nu blijkt dat volgens mij al een tijdje niet meer te bestaan en ben ik al een tijd flink aan het bijbetalen voor mijn internet. Is dat gebruikelijk dat voorwaarden zomaar gewijzigd worden?

Op myvodafone app zie ik ook geen enkele andere blox die ik aan kan zetten om te voorkomen dat ik over mijn bundel heen ga, of dat er een redelijk bedrag extra in rekening wordt gebracht.

Kunnen jullie mij helpen of heb ik gewoon pech gehad?

Groet,

Jonathan
4 Reacties 4
Jonathan1982
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het antwoord was:

Wat je kunt doen is contact hiervoor opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat bij jouw abonnement mogelijk is. Wij kunnen dat hier helaas niet omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.
Ook kun je eventueel je abonnement migreren naar een stap hoger of naar een nieuwe versie van jouw abonnement omdat je nu kosten buiten de bundel maakt.
Jonathan1982
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact opgenomen, en er kan inderdaad kennelijk op mijn abonnement geen blox aangezet worden.

Ik vind dat erg ontransparant, het hele pakket aan bundels wijzigt al elk jaar en dan is het ook nog dat de ene abonnement wel blox heeft, de andere sommige blox wel, andere blox niet, en sommige abonnementen hebben helemaal geen blox. En het is mij nooit duidelijk geweest dat blox afhankelijk zijn van je abonnement. Ik snap dat tarieven anders zijjn, maar of je blox uberhaupt aan kan zetten, vind ik vreemd. Is er ergens een overzicht van welk abonnement welke blox wel of niet aan kan zetten?

Ik vind het wel een beetje zuur in ieder geval erachter te komen als je 280mb extra verbruikt, in plaats van (3 bundels van €2,50) €7,50, maarliefst €34,00 bij moet betalen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Jonathan1982
Hier gaat duidelijk iets niet helemaal zoals het de bedoeling is.

- Op het moment dat je een abonnement hebt waarbij bepaalde BloX mogelijk zijn, dan blijf je de mogelijkheid houden (minimaal gedurende de contractsperiode). Met andere woorden de BloX worden niet (regelmatig) aangepast. Als het al zo zou zijn dat er een wijziging plaatsvindt in het pakket, dan communiceren wij dat ruimschoots van tevoren. De BloX die je noemt is een dienst die eenmaal aangezet, van kracht blijft (en dus niet vervalt).
- Niet alle BloX zijn te combineren met ieder abonnement. Op het moment dat je wisselt van abonnement, dan kan het zo zijn, dat je een BloX die geldig was voor je oude abonnement, niet te combineren valt met het nieuwe.
- Bij een aantal abonnementen (Scherp vormen) is het niet mogelijk om BloX aan te sluiten.

Als je structureel over de databundel heen gaat (maakt niet uit oud of nieuwe abonnementsvorm) dan kun je uiteraard met BloX werken, vaak is het echter voordeliger om je abonnement aan te passen naar een versie die je gebruik beter dekt.
Je zou eens kunnen kijken in dat geval:
- hoeveel verbruik ik eigenlijk?
- hoeveel betaal ik bij per maand voor de BloX?
- wat betaal ik in totaal per maand
- wat kost een abonnement met een grotere bundel?

Collega's van de klantenservice kunnen het abonnement eventueel voor je aanpassen.

Gr. Per

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien topicstarter niet meer reageert is het topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic