Lothart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet bellen of op mobiel internet, maar kan wel gebeld worden.

Het probleem begon twee weken geleden, toen mijn telefoon (iPhone 6) opeens aangaf dat er geen sim-kaart in m'n telefoon zat, terwijl deze er wel degelijk in zat. Sindsdien kon ik niet bellen/gebeld worden, sms-en of op mobiel internet. Het enige wat werkte was de wifi. Vervolgens heb ik gewisseld naar een nieuwe telefoon, een iPhone 7. Nu is de sim-kaart wel geïnstalleerd en lijkt alles normaal, maar ik kan nog steeds niet bellen of op mobiel internet. Ik kan wél weer gebeld of ge-SMS't worden. Ik begrijp er helemaal niks van... Kan iemand mij helpen?
7 Reacties 7
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi Lothart,
Wat vervelend en zeker met zo'n mooie toestel. Heb je de klantenservice al gebeld met de vraag of ze je een nieuwe Simkaart willen toezenden. Soms kan het zijn dat deze te oud zijn en dan wil het in een nieuw toestel niet echt lekker werken. Je zou het eens kunnen proberen via de klantenservice: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule#abonnement

Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Lothart, is het nog gelukt via de klantenservice?
Lothart
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jaa is inmiddels opgelost! 🙂
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Goed om te horen en veel plezier!
bedankt voor het melden 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Fijn dat het is opgelost. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi Lothart,
Wat vervelend en zeker met zo'n mooie toestel. Heb je de klantenservice al gebeld met de vraag of ze je een nieuwe Simkaart willen toezenden. Soms kan het zijn dat deze te oud zijn en dan wil het in een nieuw toestel niet echt lekker werken. Je zou het eens kunnen proberen via de klantenservice: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule#abonnement

Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Lothart, is het nog gelukt via de klantenservice?
Lothart
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jaa is inmiddels opgelost! 🙂
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Goed om te horen en veel plezier!
bedankt voor het melden 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Fijn dat het is opgelost. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic