R88janssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S7 valt steeds uit

Goedemiddag,

Sinds een week of twee valt mijn Samsung Galaxy s7 meerdere keren per dag uit. Soms herstart hij zichzelf, maar soms gaat hij ook een uur niet meer aan. Hij wordt dan ook erg warm. Mijn telefoon zit nog in de garantieperiode. Is dit een bekend probleem en wat kan ik hier mee het beste doen?

Met vriendelijke groet,

Janssen


5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Janssen,
Ik weet niet of dit een bekend probleem is van de Samsung Galaxy S7 maar het is natuurlijk niet normaal. Als je telefoon nog in de garantieperiode zit kan je 2 dingen doen. 1) naar een Vodafone(Ziggo) winkel gaan en die kunnen hem dan voor je opsturen, dit zal hoogstwaarschijnlijk in de garantie vallen (zeker als er geen val schade aan is) of 2) ga langs een Samsung punt bij je in de buurt en neem de bon mee van je toestel zodat ze kunnen zien dat deze nog in de garantie valt.

Beide gaan kijken wat het probleem kan zijn en zullen hem dan repareren. Maar ik zou er zeker even mee langs iemand gaan want een warm toestel is nu in de zomer maanden niet echt een geweldig idee (misschien als het koud is, maar dan nog mag dat niet gebeuren).
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi R88janssen,

Heb je wat aan de tips van Energieboy gehad?
Zal het toestel gerepareerd moeten worden?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic