hell1982

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik 3584BA

Sinds ca 3 april heb ik op mijn werk geen bereik meer. Of in sommige gevallen heel slecht bereik, echter niet bruikbaar. Voorheen was het bereik op dezelfde locatie prima 4G snelheid. Op de storingskaart kon ik werkzaamheden in de buurt vinden 3511LC, waarbij het gebied grenst aan het bedrijventerrein.

Werkzaamheden stonden gepland tot 6-4, dus ik heb verder geen actie ondernomen. Echter nu de werkzaamheden op de kaart zijn afgemeld als uitgevoerd, is er in mijn dekking helaas geen verbetering.

Ik heb er last van op zowel mijn prive als zakelijke nummer. Dezelfde klacht hoor ik van nog meer vodafone gebruikers. (overige providers hebben geen last)

Groet,
Erik


6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10468Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes

Hi Erik,
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Vodafone of ben je al bij een Vodafone(Ziggo) winkel geweest? Ik denk dat je daar sneller antwoord krijgt dan hier nu op het moment. Een week wachten is wel heel erg lang voor een antwoord die toch best belangrijk is. Niet bereikbaar, of slecht bereikbaar zijn is gewoon heel vervelend.

Ik zou de klantenservice bellen: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule#abonnement
En mag geen slapende honden wakker maken, maar zou ook even melden dat je al lange tijd geen bereik hebt en compensatie wenst. Maar dat zal je waarschijnlijk ook vast wel zelf hebben bedacht :). Laat nog even weten hoe het af loopt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

hell1982, als aanvulling: je kunt hiervoor ook onze Network Check gebruiken op http://http://voda.fo/ne/fiper. Dan kan het worden doorgezet naar onze Network Crew voor verder onderzoek. Hopelijk is het dan snel opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

hell1982, is het nog gelukt via de Network Check?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10468Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes

Hi Erik,
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Vodafone of ben je al bij een Vodafone(Ziggo) winkel geweest? Ik denk dat je daar sneller antwoord krijgt dan hier nu op het moment. Een week wachten is wel heel erg lang voor een antwoord die toch best belangrijk is. Niet bereikbaar, of slecht bereikbaar zijn is gewoon heel vervelend.

Ik zou de klantenservice bellen: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule#abonnement
En mag geen slapende honden wakker maken, maar zou ook even melden dat je al lange tijd geen bereik hebt en compensatie wenst. Maar dat zal je waarschijnlijk ook vast wel zelf hebben bedacht :). Laat nog even weten hoe het af loopt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

hell1982, als aanvulling: je kunt hiervoor ook onze Network Check gebruiken op http://http://voda.fo/ne/fiper. Dan kan het worden doorgezet naar onze Network Crew voor verder onderzoek. Hopelijk is het dan snel opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

hell1982, is het nog gelukt via de Network Check?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic