Henny Welmer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen mail meer versturen vanaf mijn mobiel

Goedemiddag,

Ik kan sinds kort geen mail meer versturen vanaf mijn mobiel (Huawei Nova 5). Ik ontvang wel gewoon mail.
Het gaat om mail van kpnmail.nl. Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd. Al ruim 10 jaar gaat het prima.

Ik heb ook Gmail en daar heb ik geen problemen mee.

Is er iets veranderd bij Vodafone?

Ik heb geprobeerd om opnieuw de uitgaande mail in te stellen maar ik krijg dan de volgende melding:

De POP3/SMTP-service is uitgeschakeld. Hoe kan ik die weer inschakelen? Een andere melding is: Vertificatiemethoden worden niet ondersteund door de server.

 

Graag uw hulp.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Henny Welmer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het beste deze topic kan lezen: 
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/m-p/204861#M3263 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Henny Welmer 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Je bent niet de enige die tegen dit probleem aan loopt. Het probleem is bij ons bekend. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in het topic welke is gedeeld door @Energieboy. Hierin vindt je alle informatie en hier zullen ook eventuele updates worden geplaatst. 

Miranda21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan ook al enige tijd geen uitgaande mailtjes versturen. Is er al bekend welke uitgaande server moet worden ingesteld?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miranda21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen mail meer kan versturen. Gelukkig is er al een topic geopend waar al heel veel mensen deze vraag ook hebben en er zijn ook tijdelijke oplossingen aangeboden door Vodafone. Het lijkt me het beste om daar even rond te neuzen en te wachten tot Vodafone een oplossing heeft gevonden en dit dan ook zal doorgeven (waarschijnlijk op die topic).

Kijk hier maar even:
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/m-p/204861#M3263%C2%A0 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic