Carolina165

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen blox activeren

goedendag. Onze zoon gebruikt de multisimkaart
Van mijn man's abonnement. Gisterenavond kregen wij een sms dat 80 procent van het tegoed gebruikt was. Wij wilden toen de blox activeren voor de zekerheid voor 1 GB extra. Dit kan niet, blijkbaar worden wij als zakelijke gebruikers gezien. Nu hebben we een half uur geleden een sms gekregen dat 100 procent gebruikt is. Onze zoon is direct gestopt met het gebruik van internet en we hebben nogmaals geprobeerd de blox aan te zetten. Helaas is dat niet mogelijk. Nu zijn wij in het buitenland, en als we terugkomen wil mijn man graag gebruik maken van internet. Dat wordt lastig zo. Overigens is er na de laatste sms geen internet meer gebruikt, en na een vervelende ervaring met Vodafone wil ik bij deze meteen opmerken dat er dus geen extra internetkosten zijn en wij deze ook niet op de rekening hopen te zien. Kunt u ons vertellen waarom wij de extra blox niet kunnen activeren via de app en hoe dit nu dan wel zou kunnen? Hartelijk dank.
3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Carolina165

Bij zakelijke aansluitingen kun je dat alleen doen via de My Vodafone website, niet via de app.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Carolina165,

Hoe probeer je de blox af te sluiten en welke foutmelding krijg je?
Als je de app gebruikt dan raad ik je aan om het via de website van my Vodafone te proberen. Daar moet het wel mogelijk zijn. Tevens kun je daar ook het verbruik in zien.

Mocht dat niet lukken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er wel en niet mogelijk is.
Per abonnement verschilt het namelijk wat mogelijk is.

Echter vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes en een fijne vakantie

stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Carolina165 ik heb je topic gesloten aangezien andere forumgebruikers niet kunnen zien waarom je geen BloX kunt activeren. Lees ook altijd even de regels door voordat je een bericht plaatst. Dan zie je precies welke vragen er wel/niet kunnen op het forum, en voor welke vragen je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic