Hoi Energieboy en Steven,
Beiden hartelijk dank voor jullie reactie, echter ik heb maandag j.l. nog gechat met de klantenservice, met Davy. Hij chatte: Ik zal het direct doorzetten naar de juiste afdeling. En je mag er vanuit gaan dat het op korte termijn wordt opgelost. Reeds eerder heb ik met de klantendienst gechat, waarbij het antwoord ongeveer het zelfde was. Tevens heb ik diverse keren telefonisch met ze gesproken en ben ik, zoals reeds gemeld, bij de Vodafone winkel geweest. Met een e-mail heb ik de klacht ook gemeld, waarna ik een vraag ticket kreeg, onder nummer 8024377. Er is 1 x teruggebeld door Frank. Hij deed echt zijn best, echter zonder resultaat. .
Het is gewoon knudde. Iemand adviseerde me dat het mogelijk aan mijn facebookinstellingen zou liggen. Is dat volgens jullie een optie? Misschien moet ik het programma Kassa inschalen?
Graag ontvang ik jullie advies en natuurlijk ook van anderen.